ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار طرح "همیاران ازدواج" چیست؟

طرح "همیاران ازدواج" چیست؟

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: به مرکز امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری پیشنهاد داده‌ایم درهر دانشکده برای یک یا دو استاد قابل اعتماد و مقبول به عنوان همیاران ازدواج درباره چگونگی گفت‌وگو با دانشجویانی که قصد ازدواج با یکدیگر را دارند، دوره‌های آموزشی برگزار شود علاوه بر آن از دانشکده‌ها بخواهیم که حق‌التدریس به آنان پرداخت کنند.


دکتر محمود گلزاری درگفت‌وگو با خبرنگار سرویس«جوانان» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، افزود: لازم است ستادی نیز تشکیل شود تا استادانی که به جوانان مشاوره می‌دهند در صورت برخورد با موارد پیچیده با آنان مشورت کنند و ماهانه نیز نشست‌هایی برای همیاران ازدواج برگزار شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای عملیاتی کردن این پیشنهاد، گفت: ابتدای سال تحصیلی جدید با مسئولان دانشگاه صنعتی شریف رایزنی کردیم. علاوه بر آن با معاون فرهنگی وزارت علوم نیز در زمینه عملیاتی کردن این پیشنهاد مذاکره داشته‌ایم.

گلزاری در پایان درباره چگونگی شکل‌گیری ازدواج‌های دانشجویی نیز اظهارکرد: چندین سال قبل یکی از روحانیان دلسوز نهاد معظم رهبری در دانشگاه شهید بهشتی پیشنهاد داد که برای دانشجویانی که ازدواج کرده‌اند ولو اینکه همسرشان دانشجو نباشد، جشنی برپا و به آنان هدیه‌ای داده شود. ازدواج‌های دانشجویی در سال‌های بعد با همین رویکرد ادامه پیدا کرد. البته در زمانی که حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد، نماینده ولی فقیه در دانشگاه تهران بود، دوره‌های آموزشی را در این زمینه برگزار کرد.

آمار بازدید: 177 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image