ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار سایر اخبار گلایه جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی از وزیر ارشاد

گلایه جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی از وزیر ارشاد

جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی در نامه‌ای خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از عدم حضور در مراسم شهید علی خلیلی آمر به معروف و ناهی از منکر گلایه کردند.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی در نامه‌ای خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از عدم حضور در مراسم شهید علی خلیلی آمر به معروف و ناهی از منکر گلایه کردند.

در این گلایه نامه آمده است: برادر عزیز جناب آقای جنتی ضمن انتقاد به برخی مواضع و عملکردهای وزارت تحت مدیریت جنابعالی اما همانگونه که مستحضرید سال‌های متمادی است که رهبر فرزانه انقلاب از ناتوی فرهنگی دشمن ابراز نگرانی می‌کنند و بارها به مسئولان نسبت به یک جنگ تمام عیار فرهنگی تذکر و هشدار داده‌اند.

مقام معظم رهبری از مسئولان خواسته‌اند که با قدرت و تمام توان و با بهره مندی از موازین اسلامی در مقابل این جنگ نرم مقاومت و ایستادگی کنند.

در قسمتی دیگری از این متن ضمن اعلام اینکه عملکرد فرهنگی مسئولان کشور توسط دانشجویان لحظه به لحظه قابل رصد است،اشاره شد: اهمیت حوزه فرهنگ سبب شده است تا مقام معظم رهبری، اقتصاد و فرهنگ را در یک شعار تعریف کنند، این مسئله یعنی آنکه به همان اندازه که مسئولان در حوزه اقتصادی و رفاهی مردم کوتاهی کردند به همان اندازه نیز در حوزه فرهنگ سهل انگاری شده است که نیازمند عزم جدی و مدیریت جهادی برای مقابله با جنگ فرهنگی دشمن است که مدیریت جهادی با فعالیت‌های تبلیغاتی و ژست‌های روشنفکری و دیپلماتیک در حوزه فرهنگ در تعارض اساسی قرار دارد.

جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی در پایان این گلایه نامه خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد آورده است: انتظار می‌رفت با توجه به اهمیت فرهنگ در طول تاریخ انقلاب و همچنین نامگذاری امسال توسط امام خامنه‌ای، در مراسم تشییع و ختم اولین شهید فرهنگی در سال 1393 همچون برخی مراسم دیگر حضوری پررنگ می‌داشتید.

آمار بازدید: 270 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image