ارتباط مستقیم با 30622 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار سایر اخبار تخصیص بیش از 95 درصد بودجه جاری آموزش عالی در سال 92

تخصیص بیش از 95 درصد بودجه جاری آموزش عالی در سال 92

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم با اشاره به تخصیص بیش از 95 درصد بودجه جاری و بیش از 70% بودجه عمرانی آموزش عالی در سال 92، گفت: تخصیص‌های سال 92 آموزش عالی رکود چند سال اخیر را شکست.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر محمدحسین امید با بیان اینکه در بودجه جاری برخی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی تخصیص‌های بالای 95 درصد نیز داشته‌ایم، اظهار کرد: در این مراکز تا 99.5 درصد بودجه جاری تخصیص یافته است و این در حالی است که تخصیص‌های بودجه آموزش عالی در سال 91 به طور میانگین حدود 64 درصد بوده است.

وی درباره تخصیص‌های عمرانی مراکز آموزش عالی نیز، تصریح کرد: بودجه عمرانی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی در سال 91 به طور میانگین 10 درصد تخصیص یافته بود، که در سال جاری تخصیص این بودجه در برخی از مراکز تا 75 درصد هم صورت گرفته است.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم با اعلام قدردانی وزارت علوم دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی از دولت تدبیر و امید به ویژه شخص رییس جمهور، معاون اول وی، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی و وزیر امور اقتصادی و دارایی، افزود: امیدوارم با این اقدام بسیار خوب دولت، دانشگاه‌ها سال جدید را با مشکلات کمتری آغاز کنند.

امید ابراز امیدواری کرد که بحشی از کسری‌های بودجه مربوط به سال‌های گذشته دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی که رقم آن بالغ بر 12 هزار و 960 میلیارد ریال است، توسط دولت تامین شود.

آمار بازدید: 187 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image