ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد مدارا و مهربانی استراتژی دانشگاه آزاد است

مدارا و مهربانی استراتژی دانشگاه آزاد است

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر رفع نگرانی های مطرح شده مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی گفت: با بهره مندی از منویات امام راحل و پایبندی به مقررات نظام اسلامی، تمامی فرمایشات و مطالبات مقام معظم رهبری در دستور کار این دانشگاه قرار دارد.


به گزارش سرویس "دانشگاهی" ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سید طه هاشمی در گردهمایی میان استانی مدیران فرهنگی دانشگاه های آزاد اسلامی هشت استان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت افزود: امروز استادان، دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی با هر نوع گرایش سیاسی ولی با حفظ خط قرمزها، مورد قبول دانشگاه آزاد هستند و فضای این دانشگاه‌ها باید به فضای بحث و بیان نظرات تبدیل شود.


وی وحدت حوزه و دانشگاه را پیوندی اثرگذار دانست و تاکید کرد: دانشگاه ها باید بر روی جریانات سیاسی تاثیر بگذارند.


وی با بیان اینکه ارزش های اخلاقی و مکارمی چون صداقت و راستی، مورد پذیرش همه جوامع و لازمه جذب ملل مختلف است، گفت: استراتژی دانشگاه آزاد اسلامی در برخورد لبخند، مهربانی و مداراست.


معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی کشور افزود: مهم‌ترین راهبرد فرهنگی ما در دانشگاه آزاد اسلامی، ارائه الگوهای عملی برگرفته از سیره و زندگی ائمه است زیرا بر این باوریم بازگشت به سبک و سیره ائمه معصومان (ع) تنها راه تحول درکشور است.


هاشمی ادامه داد: درپی تحول عظیم فرهنگی در این دانشگاه هستیم به گونه‌ای که دانشجو در زمان فراگیری دانش به ارزش‌های انسانی و اخلاقی و علمی آراسته باشد درغیر این صورت موفق عمل نکرده‌ایم.


وی با بیان اینکه استقرار ارزشهای انسانی در یک جامعه نتیجه موثر کار فرهنگی است، تصریح کرد: پیش از این حوزه فرهنگی در دانشگاه در درجه دوم اهمیت قرار داشت و فرهنگ خلاصه شده بود در برنامه هایی که جاذبه ای نداشت.


وی بیان داشت: دانشگاه عرصه‌ای برای جوشش تفکرها و بروز و ظهور خلاقیت‌ها و ابتکارات است و برای تحقق رسالت اصلی دانشگاه، باید غنای عظیم فرهنگی ایران اسلامی را به جوان امروز معرفی کنیم.


وی خطاب به معاونین و روسای دفاتر فرهنگ اسلامی تاکید کرد: ارائه ایده‌های اثرگذار از سوی واحدها و مراکز دانشگاهی و عملیاتی کردن برنامه راهبردی فرهنگی دانشگاه در محورهای مشخص شده، موجب بالندگی فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه آزاد و اثرگذاری آن در سطح جامعه خواهد شد.


معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد همچنین به افزایش بودجه فرهنگی به 4 درصد از کل درآمدهای آن در سال آتی، با توجه به احساس نیاز این حوزه، اشاره کرد و گفت: طبق بررسی های انجام گرفته، اساتید تاثیری 70درصدی بر نگرش دانشجویان دارند که این امر نشان دهنده اهمیت کار آنهاست.

آمار بازدید: 139 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image