ارتباط مستقیم با 30654 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی توسعه دانشگاه علوم پزشکی باید همراه با کیفیت باشد

توسعه دانشگاه علوم پزشکی باید همراه با کیفیت باشد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: توسعه در دانشگاه باید همراه با کیفیت باشد به گونه‌ای که حتی اگر نیاز باشد برای ایجاد کیفیتی بالاتر جلوی توسعه فیزیکی گرفته شود.


به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علیرضا رئیسی ظهر امروز در نشست هم اندیشی با حضور اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، با مثبت ارزیابی کردن این نشست اظهار داشت: نکته اساسی این است که مشکلات یکباره برطرف نمی‌شود و من نیز قول غیر کارشناسی نخواهم داد.

رئیسی افزود: مشکلات موجود گفته شده به دو دسته تقسیم می‌شوند که حل پاره‌ای از آنها در اختیار دانشگاه و حتی وزارت بهداشت نیز نیست.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پژوهش از یکدیگر جدا نیستند، تصریح کرد: مهم‌ترین بعد یک دانشگاه خوب، آموزش و پژوهش است که باید این دو، توسعه پایدار و متوازن داشته باشند.

رئیسی اظهار داشت: محیط دانشگاه باید به گونه‌ای باشد که همه به حضور در آن محیط افتخار کنیم و احساس شود که یک محیط آکادمیک است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: توسعه در دانشگاه باید همراه با کیفیت باشد به گونه‌ای که حتی اگر نیاز باشد برای ایجاد کیفیتی بالاتر جلوی توسعه فیزیکی گرفته شود.

وی با بیان اینکه ما باید به شاخص سیستم برتر دست یابیم، گفت: سیتمی برتر است که دارای بهترین ارزیابی و ارزشیابی است.

رئیسی اضافه کرد: ما باید در کارهایمان از شعار دادن دوری کنیم و عمل گرا باشیم.

وی تأکید کرد: اعضای هیئت علمی باید با جدیت برای ارتقای علمی خود تلاش کنند و معاونت‌ها نیز نباید مدیریت جزیره‌ای داشته باشند و همه باید برای ارتقا مابقی معاونت‌ها کوشش کنند.

در ابتدای مراسم دکتر فرزادی‌نیا به نمایندگی از اعضای هیئت علمی به تشریح اهداف این نشست پرداخت و چند تن از اعضای هیئت علمی نیز دیدگاه ها و نظرات خود را بیان کردند.

آمار بازدید: 235 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image