ارتباط مستقیم با 30703 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پاسخ به ابهامات بازگشت به کار برخی اعضای هيات علمی دانشگاه علم و صنعت

پاسخ به ابهامات بازگشت به کار برخی اعضای هيات علمی دانشگاه علم و صنعت

سرپرست دانشگاه علم و صنعت به ابهامات موجود در رابطه با بازگشت به کار برخی اعضای هيات علمی در این دانشگاه پاسخ داد.به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم، هم انديشی و مراسم تقدير از مديران دانشگاه با حضور هيات رئيسه، اعضای شورای دانشگاه و مديران و روسای واحدهای مختلف، در مجتمع فرهنگی امام خمينی(ره) دانشگاه علم و صنعت برگزار شد.


دکتر محمد علی برخورداری در این مراسم با اشاره به ابهامات بازگشت به کار برخی اعضای هيات علمی در این دانشگاه گفت: برای برخی ممکن است اين ترديد پيش آيد که دانشگاه قصد دارد برخی نيروها را به دانشگاه بازگرداند.

وی ادامه داد: اين نظر درستی نيست و ما موظف و مکلف به اجرای قانون هستيم. چنانچه فردی قبلا از دانشگاه اخراج شده و به مراجع قضايی شکايت کرده و همان مرجع قضايی، امروز حکم به بازگشت به کار فرد می دهد، اولا حکم قطعی و لازم الاجراست و ثانيا دانشگاه در صلاحيت چون و چرا کردن در حکم قاضی نيست.

سرپرست دانشگاه علم و صنعت بابیان اینکه بنابراين موظف به اجرای حکم قانونی هستیم، به ذکر نمونه هايی از موارد پيش آمده پرداخت و گفت: افرادی پیش از این بودند که بنابر تشخيص دادگاه و مرجع قضايی، حکم به بازگشت به کار آنها صادر شده و دانشگاه قانونا حکم را به مورد اجرا گذاشته است.

آمار بازدید: 219 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image