ارتباط مستقیم با 30711 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه رئیس دانشگاه علم و صنعت: دانشگاه‌ها باید پیش‌قراولان فرهنگ و اقتصاد باشند

رئیس دانشگاه علم و صنعت: دانشگاه‌ها باید پیش‌قراولان فرهنگ و اقتصاد باشند


رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران پیش قدم شدن دانشگاه را لازمه‌ تحقق شعار رهبری برای سال 93 دانست.



دکتر محمد برخورداری در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت: به دلیل اینکه اکثر مدیران کشور یا از جامعه دانشگاهی هستند و یا از فارغ‌التحصیلان آن، پس دانشگاه باید در اجرای شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی پیش قدم باشد.


وی همچنین عزم ملی را مستلزم وحدت ملی دانست و گفت: برای به وجود آمدن آن در دانشگاه و هدایت دیگران، خودمان باید قدم اول را برداریم؛ البته انسجام وحدت در دانشگاه‌ها به نحوه خوبی وجود دارد که باید از آن مراقبت کنیم و طبیعتا در هر دانشگاهی هر استادی با توجه به رشته‌اش تلاش می‌کند تا این سنجش‌ها به ویژه فرهنگ پیشرفت کند.


برخورداری در ادامه با اشاره به اهمیت اقتصاد یادآور شد: زیربنای اقتصاد نیز فرهنگ است که وظیفه دانشگاه است که فرهنگ خوبی را در جهت اقتصاد ملی و مقاومتی در میان مردم رواج دهد.


وی در ادامه از اولویت‌های دانشگاه برای سال پیش سخن گفت وعمده برنامه‌های این دانشگاه را متمرکز بر روی تاسیس شرکت‌های دانش بنیان و بهره‌برداری از علم جهت تولید و بهره‌ اقتصادی دانست.


به گفته برخورداری، دانشگاه‌ها به پژوهش اهمیت زیادی می‌دهند و رشد بسیاری داشته و کشور نیز به دنبال همین دانش در جهت تولید و کاربردی کردن پژوهش‌ها است.

آمار بازدید: 209 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image