ارتباط مستقیم با 30703 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار دانشگاه محیط زیست برای همکاری با بنیاد بین‌المللی اکو اعلام آمادگی کرد

دانشگاه محیط زیست برای همکاری با بنیاد بین‌المللی اکو اعلام آمادگی کرد

دانشگاه محیط زیست کشور مستقر در کرج آمادگی خود را برای همکاری بیشتر با بنیاد بین‌المللی اکو اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی دانشگاه محیط زیست کشور مستقر در کرج، پرفسور عثمان سومرو رئیس بنیاد بین‌المللی علوم اکو، امروز با حضور در این دانشگاه به ارائه گزارشی از تاریخچه بنیاد بین‌المللی علوم اکو و فرایند راه‌اندازی آن در سال 2011 پرداخت و گفت: یکی از اهداف تأسیس این انستیتو ظرفیت‌سازی در زمینه تحقیق و توسعه در میان کشورهای عضو اکو است.

وی افزود: انستیتو علوم و فناوری محیط زیست که دبیرخانه آن در ایران قرار دارد همکاری خوبی با بنیاد علوم اکو داشته که آخرین نمونه آن برگزاری موفق نشست تخصصی تغییر اقلیم و تنوع زیستی در اواخر سال میلادی گذشته در اسلام‌آباد پاکستان با حضور کارشناسانی از کشور‌های منطقه بوده است.

رئیس بنیاد بین‌المللی علوم اکو اضافه کرد: با توجه به اینکه ظرفیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ایران نسبت به کشور پاکستان در سطح بسیار بالاتری قرار دارد می‌توان از ظرفیت علمی و تحقیقاتی دانشگاه محیط زیست ایران در چارچوب تفاهمنامه‌های مشترک بهره گرفت.

رئیس دانشگاه محیط زیست نیز گفت: این دانشگاه با برخورداری از اعضای هیئت علمی جوان و پویا می‌تواند به عنوان یک مرکز علمی در عرصه بین‌المللی نقش‌آفرینی کند.

اصغر محمدی‌فاضل افزود: برای همکاری بیشتر با بنیاد بین‌المللی علوم اکو آماده هستیم.

رئیس انستیتو علوم و فناوری اکو اظهار کرد: پیش از این دانشگاه محیط زیست میزبان دانشجویان کشورهای اکو برای یک دوره 2 ماهه بوده و توانسته کارنامه خوبی را از خود به جای بگذارد.

بخشی از نشست اختصاصی اعضای هیئت علمی دانشگاه محیط زیست و رئیس بنیاد علوم اکو به یافتن راهکارهای مناسب برای تبادل استاد و دانشجو اختصاص یافت.

آمار بازدید: 199 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image