ارتباط مستقیم با 30642 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی حرکت دانشگاه‌های علوم پزشکی بر اساس استانداردهای بین‌المللی

حرکت دانشگاه‌های علوم پزشکی بر اساس استانداردهای بین‌المللی

معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: برای آنکه ایران بتواند در عرصه‌های بین‌المللی پزشکی مطرح شود، لازم است بر اساس استانداردها حرکت کند تا بتواند قابلیت ارزیابی بین‌المللی داشته باشد.



به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» ایسنا، دکتر علی عرب خردمند در هفتمین نشست انجمن آموزش علوم پزشکی افزود: لازم است در سنجش دانشگاه‌های علوم پزشکی و میزان پیشرفت این علوم، شاخص‌های بین المللی مدنظر قرار گیرد.


وی ضمن تاکید بر اینکه لازم است شاخص‌های سنجش بین المللی شناخته شود، افزود: این شاخص‌ها با شاخص‌های ملی که بر اساس نیازهای داخلی تدوین شده، از بعضی جهات متفاوت است.


خردمند در این باره اظهار کرد: بحث ارتباطات بین‌المللی، پژوهش‌های بین‌المللی، پذیرش دانشجویان غیر ایرانی، ‌تبادلات بین اساتید و دانشجویان در خارج از کشور از معیارهای سنجش و ارزیابی بین‌المللی به شمار می‌آید.


معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران همچنین با بیان اینکه برخی از دانشگاه‌های علوم پزشکی نیز لازم است بر اساس نیازهای داخلی به جهت دهی فعالیت‌های خود بپردازند، گفت: در کنار این دانشگاه‌ها، دانشگاه‌های علوم پزشکی دیگری نیز هستند که استعداد و ظرفیت مطرح شدن در سطح جهانی را دارند که لازم است بروی این دانشگاه‌ها سرمایه گذاری شود.


به گزارش ایسنا، محورهای مورد بحث در نشست مذکور عبارتند از اسنادبالادستی، نقش فراگیران نظام آموزشی، تاثیر روابط بین‌الملل در مرجعیت علمی، نقش رهبران و مدیران نظام آموزشی، ‌نقش اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها، فلسفه،‌ تعاریف و معیارهای نظام آموزشی و راهبردهای نظام مقدس با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری.

آمار بازدید: 175 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image