ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار رقابت ‌50 دانشجو / معرفی فینالیست‌های 3 وزن نخست

رقابت ‌50 دانشجو / معرفی فینالیست‌های 3 وزن نخست

مدیر دانشجویی دانشگاه صنعتی بیرجند از برگزاری مسابقات تکواندو دانشجویان دختر منطقه سه کشور خبر داد و گفت: در نخستین روز از این مسابقات 50 دانشجو در هشت وزن از پنج دانشگاه به مصاف هم رفتند که فینالیست‌های سه وزن مشخص شدند.


علیرضا سبزه‌کار در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: به منظور تأمین سلامت و ارتقای روحیه نظم پذیری و اعتماد به نفس دانشجویان، پرکردن اوقات فراغت و ایجاد نشاط اجتماعی مسابقات قهرمانی تکواندو دانشجویان دختر منطقه سه کشور به میزبانی خراسان جنوبی در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: در این مسابقات 50 دانشجو از دانشگاه‌های فردوسی مشهد، دانشگاه بیرجند، دانشگاه شاهرود، دانشگاه صنعتی بیرجند، علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

مدیر دانشجویی دانشگاه صنعتی بیرجند اذعان داشت: ورزشکاران حاضر در مسابقات قهرمانی تکواندو دانشجویان دختر منطقه سه کشور در اوزان(46، 49، 53، 57، 62، 67، 73 و 73+ ) کیلوگرم به مصاف هم می‌روند.

دانشگاه فردوسی مشهد در صدر فینالیست‌های سه وزن نخست مسابقات

سبزه‌کار با بیان اینکه در روز نخست این رقابت‌ها فینالیست‌های چهار وزن مشخص شدند، افزود: در وزن 46 کیلوگرم مهدیه عباس‌زاده از دانشگاه فردوسی مشهد و سمانه خاکسار از دانشگاه شاهرود با غلبه بر حریفان خود به مسابقات فینال راه یافتند.

وی خاطرنشان کرد: زهرا عیسی‌زاده از دانشگاه فردوسی مشهد و زهرا رضایی از دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی در وزن 49 کیلو گرم پس از شکست رقیبان خود به مرحله نهایی مسابقات قهرمانی تکواندو دانشجویان دختر منطقه سه کشور صعود کردند.

مدیر دانشجویی دانشگاه صنعتی بیرجند یادآور شد: در رقابت‌های وزن 53 کیلوگرم این دوره از مسابقات هانیه قلی‌زاده از دانشگاه فردوسی مشهد و عاطفه پناهی از دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی در مرحله فینال با یکدیگر دیدار می‌کنند.

سبزه‌کار اضافه کرد: در وزن 57 کیلوگرم مسابقات تکواندو دانشجویان منطقه سه کشور، فاطمه زکی‌زاده از دانشگاه بیرجند و فرشته دانشور از دانشگاه فردوسی مشهد بعد از غلبه بر رقیبان خود فینالیست شدند.

وی متذکر شد: این مسابقات از روز هفتم اسفند ماه جاری به صورت تک حذفی آغاز شده و به مدت دو روز در سالن تربیت بدنی دانشگاه صنعتی بیرجند ادامه دارد.

این مسئول اذعان داشت: تیم‌های برتر مسابقات قهرمانی تکواندو دانشجویان دختر منطقه سه کشور به مرحله نهایی مسابقات کشوری راه می‌یابند.

آمار بازدید: 275 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image