ارتباط مستقیم با 30721 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تحصیل 210 هزار دانشجو در 140 دانشگاه و واحد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی

تحصیل 210 هزار دانشجو در 140 دانشگاه و واحد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: 140 دانشگاه و واحد دانشگاهی در استان فعال بوده که نزدیک به 210 هزار دانشجو در انها مشغول تحصیل و فراگیری علم هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز علی جهانگیری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شرکت‌های فناور، مراکز علمی و پژوهشی، مراکز تحقیق و توسعه (R&D)، شرکت‌های دانش‌بنیان، فناوران، مخترعان و نوآوران و صاحبان صنایع می‌توانند در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای علمی خود را به نمایش بگذارند.

وی افزود: این نمایشگاه با هدف شناسایی و معرفی طرح‌ها و دستاوردهای فناورانه و پیشرفته و در راستای حمایت از تولید و تجاری‌سازی آنها برگزار خواهد شد.

جهانگیری اظهار کرد: هدایت استان به سمت اقتصاد دانش‌بنیان و مدیریت فناوری استان هدف اصلی دفتر آموزش و پژوهش است.

وی گفت: این دفتر همچنین در زمینه تجاری‌سازی تولیدات شرکت‌ها نیز اقداماتی انجام داده و در صدد است تا دستگاه‌های اجرایی استان را به خرید ملزومات مورد نیاز اداری خود از این شرکت‌ها تشویق کند.

جهانگیری با ارایه گزارشی از وضعیت علمی و آموزشی استان اظهار کرد: 140 دانشگاه و واحد دانشگاهی در استان فعال بوده که نزدیک به 210 هزار دانشجو در انها مشغول تحصیل و فراگیری علم هستند.

وی افزود: 72 مرکز تحقیقاتی، 8 هزار واحد صنعتی، شش مرکز رشد و 310 شرکت دانش‌بنیان نیز در استان فعال هستند که با بهره‌گیری درست از آنها می‌توانیم در راستای اقتصاد مقاومتی با استفاده از اقتصاد دانش‌بنیان گام برداریم.

جهانگیری گفت: راه‌اندازی پرتال جامع علمی فناوری استان برای سرویس‌دهی مناسب و جلوگیری از امور تکراری و همچنین ایجاد منطقه ویژه علم و فناوری در استان در زمینی به مساحت 100 هکتار از دیگر برنامه‌های دفتر آموزش و پژوهش استانداری است.

آمار بازدید: 189 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image