ارتباط مستقیم با 30721 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار سایر اخبار گردهمایی 2500 نفری دانشجویان و اساتید شاهد کرمانشاه برگزار شد

گردهمایی 2500 نفری دانشجویان و اساتید شاهد کرمانشاه برگزار شد

گردهمایی بزرگ 2500 نفری دانشجویان، اساتید و کارکنان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه برگزار شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، گردهمایی بزرگ دو هزار و 500 نفری دانشجویان، اساتید و کارکنان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه از سلسله برنامه‌های سرداران، امیران، فرماندهان و 9800 شهید استان کرمانشاه ظهر امروز برگزار شد.

این مراسم با حضور مسئولان، روحانیان، یادگاران هشت سال دفاع مقدس، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی شهر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه انجام پذیرفت.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم اظهار داشت: آرامش و شادی موجب موفقیت جامعه می‌شود که روایات و احادیث ائمه(ع) این موضوع را تایید می‌کند.

حجت‌الاسلام سیدحسن مؤذنی با بیان اینکه بشارت در قرآن کریم بیش از جنبه انذار است، تصریح کرد: فضای شهادت و ایثارگری باید در تمام سطوح جامعه حاکم باشد و انقلاب اسلامی بر اساس این ارزش‌ها شکل گرفته است.

به گفته معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، افرادی که اسلام را خشن جلوه می‌دهند دشمنان ملت ایران بوده و شهید در راه دفاع از انقلاب و ارزش‌ها جان خود را فدا کرده است.

این مسئول با تاکید بر وجود خلا برنامه‌های فرهنگی در کشور، یادآور شد: ضعف و ناتوانی فکری، عدم تشخیص حق از باطل و نداشتن تقوا موجب ورود شیطان و سوءاستفاده دشمنان می‌شود.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران وحدت را نیاز امروز جامعه عنوان کرد و بیان داشت: انقلاب اسلامی منادی وحدت و عدالت در جهان است.

مؤذنی از وجود 140 هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر مشغول به تحصیل در کشور خبر داد و گفت: 6 هزار نفر شاهد و ایثارگر خدمات ارزشمندی ارائه داده‌اند.

این مسئول اذعان داشت: کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها باید پررنگ‌تر شده و ممکن است نقدی نیز صورت گیرد که این نقد سازنده باشد.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم ابراز داشت: ایثارگران وارثان اصلی انقلاب اسلامی هستند.

عبدالرضا مصری بحث اقتصاد مقاومتی را یکی از مباحث جدی در کشور دانست و بیان داشت: انتظار رهبر فرزانه انقلاب این است که در مجامع دانشجویی ابعاد اقتصاد مقاومتی تحلیل شده و مورد بررسی قرار گیرد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی در تمام فرهنگ‌ها وجود داشته و با حماسه اقتصادی محقق می‌شود، تصریح کرد: برای این منظور نسخه‌ای نوشته شد که به یقین می‌گویم اگر اقتصاد یک کشور سرطان نیز گرفته باشد این نسخه شفابخش آن خواهد بود.

مصری با تأکید بر اینکه وضعیت ورود دانشجو به بازار کار امیدوارکننده نیست، افزود: این دغدغه مهمی در جامعه به شمار می‌رود و اگر هر چیزی در جای خود قرار گیرد موفقیت حاصل شده و با اجرای نسخه شفابخش اقتصاد مقاومتی اشتغال 100 درصدی ایجاد می‌شود.

به گفته سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، تمام مسئولان باید در راستای عمل به سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی توسط رهبر معظم انقلاب حرکت کنند و اقتصاد مقاومتی به‌معنای بی‌نیازی از دیگران و دست دراز نکردن به‌سوی بیگانگان است.

مصری خاطرنشان کرد: سال‌ها به بیگانگان وابسته بودیم و چیزی نداشتیم، اما بعد از انقلاب و با پایداری ملت ایران کشورهای قدرتمند پای میز مذاکره با ایران آمده و این همه پیشرفت مرهون انقلاب اسلامی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه نیز در این مراسم گفت: هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در استان کرمانشاه مشغول به تحصیل هستند.

نوذر قنبری ادامه داد: 3 هزار و 500 تن از دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه‌های آزاد استان کرمانشاه تحصیل می‌کنند و با گرفتن آموزش‌های تخصصی در زمینه توسعه علم و دانش استان کرمانشاه گام برمی‌دارند.

به گفته رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه، همه باید به موضوعات فرهنگی و مباحث ایثار و شهادت که مورد نظر مقام معظم رهبری است توجه کرده و به‌عنوان الگویی در زندگی به‌کار برند.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌ آزاد به ارائه آموزش‌های نوین علمی و جدید به دانشجویان خود می‌پردازد، خاطرنشان کرد: این دانشگاه مقالات متعدد و مختلفی را در سطوح ملی و جهانی ارائه داده و دستاوردهای خوبی داشته است.

قنبری اذعان داشت: به فکر این هستیم که در زمینه توسعه دانشگاه و آموزش‌ها تلاش کرده تا با ارائه آموزش‌های علمی لازم فارغ‌التحصیلان قوی را روانه بازار کار کنیم.

به گفته رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی مایه افتخار دانشگاه آزاد اسلامی بوده و توسعه علم و دانش موجب پیشرفت در کشور شده و این امر توطئه دشمنان نظام را خنثی می‌کند.

آمار بازدید: 220 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image