ارتباط مستقیم با 30710 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار کلیه مراحل جذب هیأت علمی دیجیتالی شد/ کوتاه شدن فرایند جذب

کلیه مراحل جذب هیأت علمی دیجیتالی شد/ کوتاه شدن فرایند جذب

رئیس دبيرخانه هيات مركزي جذب وزارت علوم، تحقيقات و فناوري از ديجيتالي شدن كليه مراحل جذب خبر داد.به گزارش خبرگزاری مهر، يكصد وسي و سومين جلسه هيات عالي جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها وموسسات آموزشی شورای عالی انقلاب فرهنگی، روز سه شنبه 6 اسفند 1392 به رئیس دكتر محمد علي كي نژاد در محل دبيرخانه شوراي عالي انقلاب فرهنگي برگزار شد.


دراين جلسه مقرر شد هيات‌هاي مركزي جذب تا آخرسال جاری ليست متقاضيان ارسالي از هيات اجرايي جذب دانشگاه‌ها را بررسي کنند، در غير اين‌ صورت دانشگاه‌ها پرونده‌هايي كه 45 روز از ارسال آنها به هيات مركزي سپري شده باشد را تاييدشده تلقي خواهند کرد و احكام مربوطه را صادر مي‌کنند.

در ادامه جلسه، رئیس دبيرخانه هيات مركزي جذب وزارت علوم، تحقيقات و فناوري از ديجيتالي شدن كليه مراحل جذب خبر داد.

بنا بر این خبر، با راه اندازی سامانه فوق‌الذکر از جذب افرادي كه صلاحیت عضویت در هیئت علمی را نداشته باشند، به صورت خودکار جلوگیری شده و طولاني شدن فرآيند جذب کاسته خواهد شد.

در ادامه جلسه، گزارشي از سامانه جذب دانشگاه صنعتي شريف ارائه شد و هيات عالي از دست اندرکاران این سامانه تشكر و قدردانی کرد.

در پایان جلسه نیز اعضای جديد هيئت اجرايي دانشگاه فرهنگيان و پژوهشگاه ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري تأييد صلاحيت شدند.

آمار بازدید: 241 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image