ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار سایر اخبار نرم افزار آموزشی مهارت معنوی ویژه دانشجویان تولید شد

نرم افزار آموزشی مهارت معنوی ویژه دانشجویان تولید شد

سه نرم افزار تولیدی مرکز مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان در بیست و چهارمین گردهمایی روسای مراکز مشاوره دانشجویی دانشگاه ها رونمایی شد.به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز در بیست و چهارمین گردهمایی روسای مراکز مشاوره دانشجویی دانشگاه ها که در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در حال برگزاری است از سه نرم افزار تولیدی مرکز مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان رونمایی شد.


دکتر حمید یعقوبی- سرپرست دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان در خصوص این سه نرم افزار توضیحاتی ارایه کرد و گفت: نرم افزار اول بسته آموزشی مهارت معنوی است که از سال 88 کار تحقیقاتی آن آغاز شد البته به صورت پراکنده تحقیقاتی در کشور صورت گرفته اما برای اولین بار این مهارت های معنوی به صورت یک بسته آموزشی و مهارتی بر اساس آموزه های فرهنگی، دینی و بومی تدوین شد.

وی در خصوص نرم افزار دوم گفت: این نرم افزار شامل دو سی دی موسیقی نیروبخش و آرامبخش است که توسط دانشگاه تهران انجام شده و این لوح فشرده در وزارت ارشاد مجوز دریافت کرده است.

یعقوبی در خصوص نرم افزار سوم نیز گفت: این نرم افزار مشاوره دانشجویی کشور است که قرار است در شش سامانه نرم افزاری تدوین شود، اکنون در فاز اول آن هستیم و نرم افزارهای دیگر در فاز دوم و سوم ارایه خواهد شد.

وی افزود: در این نرم افزارها کارنامه سلامت روان، کارنامه سلامت جسم، گزارش عملکرد مراکز مشاوره دانشجویی پیش بینی شده است.

آمار بازدید: 190 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image