ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه افزایش ۸ رشته دکتری در دانشگاه خلیج‌فارس (19 شهریور 91)

افزایش ۸ رشته دکتری در دانشگاه خلیج‌فارس (19 شهریور 91)

رئیس دانشگاه خلیج‌فارس از پذیرش دانشجو در ۸ رشته جدید در سال جاری این دانشگاه خبر داد.


حسن تاجیک رئیس دانشگاه خلیج‌فارس در گفت‌و گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به برنامه‌ریزی این دانشگاه برای سال جدید تحصیلی از 25 شهریورماه، گفت: در سال جاری این دانشگاه در 8 رشته جدید مقطع دکترا دانشجو پذیرش کرده است.

وی رشته‌های آمار، تاریخ، ریاضی محض و کاربردی، شیمی‌معدنی و 3 رشته مهندسی‌شیمی، شیمی آلی و شیمی فیزیک را از رشته‌های مقطع دکترا خواند و افزود: این دانشگاه در 34 رشته گرایش کارشناسی‌ارشد و 25 رشته کارشناسی دانشجو پذیرش کرده است.

تاجیک با اشاره به جذب 1200 دانشجوی جدید‌الورود و افزایش دانشجویان دانشگاه به 6هزار نفر، اظهار داشت: اتفاق مثبتی که در دانشگاه برای سال جدید افتاده پذیرش دانشجو در پردیس دانشگاهی یا واحدهای بین‌المللی است که با دریافت شهریه و برگزاری آزمون ورودی دانشجوی داخلی و خارجی پذیرش می‌کنیم.

به گفته وی، در آزمون امسال این پردیس، 43 دانشجو در 5 رشته پذیرش شدند و دانشگاه به دنبال این است که در بهمن ماه کنکور دیگری برگزار کند و ضمن افزایش ظرفیت، رشته‌های دیگری را هم بدان بیفزاید.

کلمات کلیدی: دانشگاه خلیج‌فارس، رشته های دکتری دانشگاه خلیج‌فارس، پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه خلیج‌فارس، دانشجوی دکترا

آمار بازدید: 488 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image