ارتباط مستقیم با 30701 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار سایر اخبار مهلت ثبت‌نام دومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران تمدید شد

مهلت ثبت‌نام دومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران تمدید شد

مشاور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور گفت: با توجه به استقبال شرکت‌های سازنده تجهیزات و تولیدکنندگان مواد مصرفی آزمایشگاهی، مهلت ثبت‌نام «دومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران» تا دهم اسفندماه تمدید شد.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پرویز کرمی مشاور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور گفت: باتوجه به استقبال بسیار گسترده شرکت‌های سازنده تجهیزات و تولیدکنندگان مواد مصرفی آزمایشگاهی در داخل کشور، مهلت ثبت نام در «دومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران» تا تاریخ دهم اسفند ماه تمدید شد.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور افزود: تاکنون حدود 170 شرکت برای حضور در این نمایشگاه ثبت نام کرده‌اند که با تمدید تاریخ ثبت احتمال می‌رود حدود 250 شرکت در دومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران شرکت کنند.

وی اضافه کرد: دومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران از هفتم تا یازدهم اردیبهشت ماه 1393 در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود و تمام شرکت‌های سازنده تجهیزات و تولیدکنندگان مواد مصرفی آزمایشگاهی در داخل کشور می‌توانند به منظور ثبت‌نام، به پایگاه اطلاع‌رسانی نمایشگاه به نشانی iranlabexpo.ir مراجعه کنند.

کرمی گفت: حضور قطعی در نمایشگاه پس از تائید فنی محصولات و محرز بودن نقش آن شرکت در بومی سازی و دستیابی به فناوری ساخت تجهیز و یا تولید محصولات خواهد بود.

شایان ذکر است، علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی این نمایشگاه مراجعه کرده یا با دبیرخانه نمایشگاه با شماره تلفن 66563224-021 تماس بگیرند.

آمار بازدید: 331 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image