ارتباط مستقیم با 30732 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار سایر اخبار ارسال 171 مقاله به همایش کارآفرینی در ملایر

ارسال 171 مقاله به همایش کارآفرینی در ملایر

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه پیام نور ملایر از ارسال 171 مقاله به دبیرخانه همایش کارآفرینی خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، داوود شیخی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای نخسیتن‌بار همایش ملی نقش کارآفرینی در تحقق حماسه اقتصادی دانشگاه‌های پیام نور کشور در ملایر برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این همایش را ارتقای کار و کارآفرینی در کشور و ایجاد اشتغال در بخش‌های مختلف دانست و گفت: موضوعات این همایش در بیش از 20 محور ارائه شده است.

دبیر همایش ملی کارآفرینی در ملایر محورهای این همایش را شامل نقش دولت در کارآفرینی، جایگاه علوم انسانی در تولید ثروت، نقش تحقیقات بازار در توسعه کارآفرینی، نقش کارآفرینی در توسعه اقتصادی ـ اجتماعی، ارتباط صنعت و دانشگاه از منظر کارآفرینی، تاثیر کارآفرینی در تحقق حماسه اقتصادی و ضرورت برنامه‌ریزی برای تولید علوم کارآفرین عنوان کرد.

وی بسترهای قانونی و اجرایی ارتقای سطح کیفی کار اقتصادی، بررسی روش‌های سرمایه‌گذاری بلندمدت و کارآفرین به جای روش‌های کوتاه‌مدت و دلالی، بررسی روش‌های بهره‌برداری کارآمد از منابع تولید، گسترش فرهنگ کسب و کار در بستر اسلامی و نقش مراکز علمی در تولید علم همراه با تولید ثروت و قدرت را از دیگر محورها دانست.

شیخی در ادامه از ارسال 171 مقاله به دبیرخانه این همایش خبر داد و گفت: از این تعداد 70 مقاله توسط هیئت داوران پذیرفته شده است

وی افزود: از مجموع مقالات پذیرفته شده، 12 مقاله به صورت شفاهی و سخنرانی و 17 مقاله به صورت پوستر ارائه خواهد شد.

معاون آموزشی ـ پژوهشی دانشگاه پیام نور ملایر از برگزاری نشست مشترک با مدیر کار تعاون، ـ رفاه اجتماعی، فنی ـ حرفه‌ای و میراث فرهنگی در زمینه کارآفرینی و برپایی نمایشگاهی از دستاوردهای حوزه کارآفرینی در حاشیه محل برگزاری همایش خبر داد.

آمار بازدید: 314 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image