ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار سایر اخبار بررسی دلایل کاهش ازدواج در همایش دانشجویی سبک زندگی

بررسی دلایل کاهش ازدواج در همایش دانشجویی سبک زندگی

معاون فرهنگی کمیته امداد استان قم از برگزاری همایش دانشجویی سبک زندگی اسلامی در پردیس فارابی قم خبر داد.


عباس جوشقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم از اطلاع‌رسانی به 1200 دانشجوی زیر پوشش کمیته امداد در زمینه برگزاری همایش دانشجویی سبک زندگی در استان قم خبر داد و گفت: 100 مقاله علمی با موضوع خانواده و سبک زندگی دینی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی افزود: هیئت علمی برای بررسی آثار ارسالی به همایش تشکیل شده و از 10 مقاله برتر در روز جمعه دوم اسفند تجلیل خواهد شد که به نفرات اول تا سوم این همایش مبلغ 400 هزار تومان، نفرات چهارم تا ششم 300 هزار تومان و به نفرات هفتم تا یازدهم 200 هزار تومان اهدا خواهد شد.

جوشقانی یکی از اهداف برگزاری این همایش را تقویت روحیه تحقیق و پژوهش در بین دانشجویان اعلام کرد و گفت: دلیل دیگر آن نیز تاکیدات مقام معظم رهبری بر روی سبک زندگی در سفرشان به خراسان شمالی بود که در راستای همین تاکیدات و افزایش طلاق و کاهش ازدواج به برگزاری همایشی با این موضوع اقدام کردیم.

وی همچنین اظهار داشت: با توجه به آثار ارسالی آسیب‌ها و دلایل این مشکلات برای ارائه گزارش به سازمان ورزش و جوانان گردآوری شده است تا این سازمان برای حل مشکلات و آسیب‌هایی که بنیان خانواده‌ها را تهدید می‌کند اطلاعاتی را به دست آورد.

آمار بازدید: 307 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image