ارتباط مستقیم با 30727 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور رتبه علمی پیام نور دانسفهان بالاتر از سطح استان قزوین است

رتبه علمی پیام نور دانسفهان بالاتر از سطح استان قزوین است

رئیس دانشگاه پیام نور دانسفهان گفت: رتبه علمی دانشجویان پیام نور دانسفهان از رتبه علمی دانشجویان پیام نور استان قزوین بالاتر است.


احمد فصیحی رامندی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بویین زهرا اظهار داشت: دانشگاه پیام نور دانسفهان در سال 1386 تأسیس شده است.

وی افزود: این دانشگاه ابتدا با جذب دانشجویان در یک رشته مدیریت شروع به کار کرد و در حال حاضر دارای هشت رشته مدیریت صنعتی، مدیریت دولتی، مدیریت جهانگردی، حسابداری، حقوق، دو گرایش الهیات، مهندسی کشاورزی و مشاوره تحصیلی با 800 دانشجوی فعال است.

رئیس دانشگاه پیام نور دانسفهان بیان داشت: این دانشگاه در شش مقطع فارق‌التحصیل دارد و دو نفر عضو هیئت علمی دانشگاه هستند و همچنین هفت نفر پرسنل با مدرک کارشناسی ارشد در این دانشگاه مشغول هستند.

وی ادامه داد: 30 درصد دانشجویان پیام نور دانسفهان بومی و 70 درصد نیز از شهرهای قزوین، الوند و دیگر شهرها به این دانشگاه می‌آیند.

رامندی با ابراز خرسندی از پیشرفت‌های دانشگاه پیام نور دانسفهان گفت: رتبه علمی دانشجویان پیام نور دانسفهان از رتبه علمی دانشجویان پیام نور استان بالاتر است و همینطور سطح علمی دانشجویان ما از دانشجویان سطح استان بالاتر است.

رئیس دانشگاه پیام نور دانسفهان عنوان کرد: همچنین اقبال دانشجویان برای تحصیل در دانسفهان از سطح استان بیشتر است و این مهم موجب افتخار ماست.

فصیحی در خاتمه یادآور شد: دانشجویان بسیجی این دانشگاه که به طرح هجرت رفته‌اند به عنوان بسیجیان نمونه در اردوی جهادی به تهران معرفی شده‌اند.

آمار بازدید: 310 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image