ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار سایر اخبار گلایه مدیر دانشجویی دانشگاه خوارزمی از صندوق رفاه

گلایه مدیر دانشجویی دانشگاه خوارزمی از صندوق رفاه

مدیر دانشجویی دانشگاه خوارزمی با ابراز گلایه از صندوق رفاه وزارت علوم، گفت میزان بودجه‌ای که به دانشگاه به منظور اعطای وام به دانشجویان تخصیص داده می‌شود از سال گذشته کاهش یافته است.


مهندس فرهزادی در گفت و گو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه سال گذشته بودجه بیشتری در زمینه وام دانشجویی به دانشگاه تخصیص یافته بود اظهار کرد: مبلغی که به دانشگاه داده می‌شود پاسخگو نیاز دانشجویان نیست.

وی با بیان اینکه سال گذشته هفت میلیارد و 100 ریال وام شهریه و پنج میلیارد ریال وام تحصیل از سوی صندوق رفاه به دانشگاه خوارزمی تخصیص داده شد خاطر نشان کرد: امسال چهار میلیارد ریال وام شهریه و سه میلیارد ریال وام تحصیلی به دانشگاه تخصیص داده شده است که واقعا این مبلغ پاسخگو نیاز دانشجویان نیست.

مدیر دانشجویی دانشگاه خوارزمی با بیان این موضوع که سال گذشته 606 دانشجو متقاضی دریافت وام بودند، اظهار کرد: وام تحصیلی 337 هزار و 500 تومان و وام شهریه که برای دانشجویان دوره شبانه است برای دانشجویان کارشناسی ارشد 900 هزار تومان و برای دانشجویان دکتری دو میلیون تومان در نظر گرفته شده است که متاسفانه این میزان تخصیص بودجه پاسخگو نیست.

آمار بازدید: 217 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image