ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار سایر اخبار ارتقای کیفی ششمین جشنواره ملی حرکت نسبت به دوره‌های گذشته

ارتقای کیفی ششمین جشنواره ملی حرکت نسبت به دوره‌های گذشته

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با بیان اینکه برگزاری جشنواره‌هایی از قبیل «جشنواره ملی حرکت» نقطه عطفی در جهش حرکت علمی کشور خواهد بود، گفت: در ششمین جشنواره ملی حرکت تلاش شده است سطح کیفی آثار ارتقا پیدا کند.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ضیا هاشمی معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با حضور در نشست خبری پیرامون برگزاری ششمین جشنواره حرکت گفت: برگزاری این جشنواره نقطه عطفی است برای ایجاد جهش در حرکت علمی خواهد بود.

وی افزود: انجمن‌های علمی باعث جلب مشارکت دانشجویان در فعالیت‌های علمی و دانشجویی و تقویت فعالیت‌ها و ایجاد حلقه‌های اجتماعی جدید خواهد شد.

هاشمی خاطر نشان کرد: اگر ما توقع داریم که دانشگاه بستری برای پویایی جوانان ایجاد کند چنین جشنواره‌هایی باید وسعت پیدا کند البته از تلاش‌هایی که در گذشته در این خصوص صورت گرفته است تشکر می‌کنم.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در ادامه بیان داشت: این قول را به دانشجویان می‌دهم که در آینده با نشاط گسترده‌تری در فعالیت‌های علمی مواجه خواهند شد البته ما باید در این خصوص با انجمن‌های فعال‌تر و بیشتری مواجه باشیم چرا که وقتی جمعیت دانشجویان ما میلیونی است ما می‌توانیم ده‌ها هزار انجمن علمی داشته باشیم.

هاشمی پیرامون جزئیان ششمین جشنواره ملی حرکت گفت: شعار ما در دوره جدید مدیریتی تقویت کیفی فعالیت‌هاست البته این موضوع منافاتی با رشد کمی ندارد اما تاکید ما در فعالیت‌های انجمن‌های علمی و دیگر گروه‌ها ارتقا کیفیت است.

وی در پایان افزود: بر همین اساس در ششمین جشنواره ملی حرکت ما شاهد رشد نسبی کیفیت فعالیت‌ها هستیم. که نسبت به گذشته تفاوت محسوسی دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی علوم تصریح کرد: در این دوره از جشنواره 927 اثر از 13 هزار اثر ارسال شده در مرحله نهایی قرار دارد و این آثار به 14 گروه تقسیم شده است همچنین در نمایشگاه این جشنواره 70 غرفه میزبان آثار انجمن‌های مختلف خواهند بود که در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.

آمار بازدید: 240 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image