ارتباط مستقیم با 30713 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار تاریخ در مقاطع بالای تحصیلی بازنگری شد/ افزایش رشته‌های علوم تاریخی

تاریخ در مقاطع بالای تحصیلی بازنگری شد/ افزایش رشته‌های علوم تاریخی

مشاور رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی از بازنگری بخش عظیمی از علوم تاریخی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری تا سال 93 خبرداد.دکترفاطمه جان احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت بازنگری رشته علوم تاریخی گفت: بازنگری رشته علوم تاریخی و باستان شناسی از سوی شورای تحول و ارتقای علوم انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی محول شد.


وی ادامه داد: برهمین اساس در حال حاضر علوم تاریخی در مقطع کارشناسی بازنگری شده و از سال 93 نیز در دانشگاه‌ها اجرایی می شود.

مشاور رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی با اشاره به بازنگری علوم تاریخی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری نیز گفت: با توجه به ظرفیت های موجود امیدواریم بتوانیم بخش عظیمی از دروس علوم تاریخی را در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری تا سال 93 بازنگری کنیم.

وی ادامه داد: درحال حاضر 14 رشته علوم تاریخی فعال با گرایش های متعدد در کارشناسی ارشد وجود دارد که به حدود 40 رشته و گرایش افزایش پیدا کرده که امیدواریم بتوانیم این رشته و گرایش ها را با نگاه بومی معرفی کنیم.

جان احمدی در خصوص بازنگری باستان شناسی نیز گفت: علوم تاریخی و باستان شناسی هر 2 در یک کمیته بازنگری می شوند ولی بازنگری باستان شناسی تا 93 هنوز مشخص نشده است.

آمار بازدید: 163 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image