ارتباط مستقیم با 30657 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار سایر اخبار مسئولان دانشگاهی باید معلمان اخلاق بشمار آیند

مسئولان دانشگاهی باید معلمان اخلاق بشمار آیند

نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در استانهای شمالی کشور گفت: ارزش‌های اسلامی باید در محیط های دانشگاهی رعایت شود. یک مسئول، قبل از اینکه بعنوان یک مقام پاسخگو باشد باید خود یک معلم اخلاق بشمار آید و روش‌های وی مبتنی بر ارزش‌های اسلامی باشد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه گیلان، احمد شاهورانی در جلسه تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان، با تأکید بر توجه به علم و دانش، بیان کرد: هیچ مسئله ای بالاتر از توجه به دانش و علم نیست که این باعث حرکت جامعه به جلو می شود که خوشبختانه جامعه ما در سی و پنج سال پس از پیروزی انقلاب حرکت های خوبی داشته است. یکی از این حرکت ها، تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی است که با پیشنهاد حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی و کمک یک میلیون تومانی حضرت امام (ره) و تأئید ایشان، امروز شاهد آن خواهیم بود که دانشگاه آزاد اسلامی به بزرگترین دانشگاه حضوری جهان تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: مدیران و مسئولین در دانشگاه آزاد اسلامی باید جهت خدمت به فرزندان این مرز و بوم ، ادای وظیفه کرده و جهت رسیدن به اهداف دانشگاه، با برنامه ریزی مناسب و ادامه کار دیگران، دانشگاه را به جلو هدایت کنند .


شاهورانی با تأکید مجدد بر نگاه ویژه رییس دانشگاه بر ارزش‌ها و کار بر روی مسائل فرهنگی، گفت: ارزش‌های اسلامی باید در محیط های دانشگاهی رعایت شود. یک مسئول، قبل از اینکه بعنوان یک مقام پاسخگو باشد باید خود یک معلم اخلاق بشمار آید و روش‌های وی مبتنی بر ارزشهای اسلامی باشد.

وی تاکید کرد:‌ در دانشگاه باید محیطی را آماده کنیم تا این محیط نشانگر ارزش‌های اسلامی باشد. حرکت دانشگاه به سمتی باشد تا به طرف آرمانها و اهداف دانشگاه سوق پیدا کند.

شاهورانی با مهم دانستن اولویت های کاری برای مسوولین واحد های دانشگاهی، ادامه داد: بکارگیری صرفه جویی، استفاده از تمام نیرو ها و پتانسیل های موجود در واحدهای دانشگاهی، توجه به مسائل آموزشی و پژوهشی، رشد شرکت های دانش بنیان، رشد پارک های علم و فنآوری و ارتباط مراکز دانشگاهی با صنعت از دیگر مسائلی است که باید در اولویت کاری مسوولین واحدهای دانشگاهی قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز در دانشگاهها باید تفکر علمی حاکم باشد چرا که هر مسئله مهمی در تکنولوژی باید در دانشگاه‌ها تحقیق و پژوهش شود و پس از به نتیجه رسیدن وارد جامعه شود پس این دانشگاهها هستند که می توانند یک تحول علمی در جامعه بوجود آورند .

در این مراسم از زحمات دکتر قاسم فرج پور، رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان تقدیر و دکتر علیرضا امیر تیموری بعنوان رئیس جدید این واحد دانشگاهی معرفی شد.

آمار بازدید: 190 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image