ارتباط مستقیم با 30633 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تاسیس پژوهشکده محیط زیست در دانشگاه بین‌المللی قزوین

تاسیس پژوهشکده محیط زیست در دانشگاه بین‌المللی قزوین

سرپرست دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین پیشنهاد کرد به منظور انجام اقدامات ملی و فراملی زیست محیطی پژوهشکده محیط زیست در این دانشگاه تأسیس شود.


به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سید ابوالحسن نائینی در نشست معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و معاون رئیس جمهور با روسای دانشگاه‌ها، نمایندگان موسسات مردم نهاد و نمایندگان HSE صنایع و ادارات که دوشنبه شب در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، پیشنهاد کرد به منظور انجام اقدامات زیست محیطی در سطوح ملی و فراملی پژوهشکده محیط زیست در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین تاسیس شود.

وی اظهار کرد: با حمایت سازمان حفاظت محیط زیست می‌توان در راستای انجام اقدامات زیست محیطی و تلاش برای جلوگیری از آسیب بیشتر آن پژوهشکده مورد نظر را راه‌اندازی و به عنوان یک استان نمونه در این عرصه فعالیت کرد.

سرپرست دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین با بیان اینکه به دنبال توسعه استان آلودگی هوا نیز دارد کم کم احساس می‌شود، ادامه داد: در کنار استان شهرکهای صنعتی هم وجود دارد که برای استان نعمت است اما باید به مسائل زیست محیطی نیز در عین پرداختن به فعالیت‌های صنعتی و اقتصادی توجه کرد.

نائینی یادآور شد: فعالان این عرصه بنا به اقتضای حرفه و صنعت خود فعالیت می‌کنند که این موضوع صدمه به محیط زیست و آلودگی هوا را در پی دارد که نیازمند پیشگیری است و این پیشگیری اهتمام ویژه به ساختارها را می‌طلبد.

در این نشست که سیدمحمد مجابی معاون پارلمانی سازمان حفاظت محیط زیست، مرتضی روزبه استاندار و معاونان وی، علی اکبر زینالو رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان و سیدسعید اسکویی معاون بهداشتی وی و جمعی از مسئولان و فعالان عرصه محیط زیست استان نیز حضور داشتند، برخی از روسای دانشگاه‌های استان، نمایندگان تشکل‌های مردم نهاد و نمایندگان HSE صنایع و ادارات استان نیز به بیان دیدگاه‌ها، نظرات، پیشنهادها و مسائل و مشکلات موجود در حوزه محیط زیست پرداختند.

ارائه مشاوره های علمی و کارشناسی به صنایع از سوی دستگاه های مرتبط, توجه بیش از پیش دولت به مباحث زیست محیطی و اهتمام ملی برای وضعیت دریاچه ارومیه بخشی از مباحث مطروحه از سوی حاضران در این نشست بود.

آمار بازدید: 219 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image