ارتباط مستقیم با 30713 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی بوشهر معرفی شد

رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی بوشهر معرفی شد

با حضور قائم مقام وزیر بهداشت در امور دانشگاه‌های علوم پزشکی و جمعی از مسئولان بوشهر، علیرضا رئیسی به عنوان رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی بوشهر معرفی شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، صبح امروز طی مراسمی از زحمات 4 ساله غلامرضا حیدری به عنوان رئیس سابق علوم پزشکی دانشگاه بوشهر قدردانی و علیرضا رئیسی به عنوان رئیس جدید این دانشگاه معرفی شد.

نماینده بوشهر در مجلس در این مراسم با قدردانی از دکتر غلامرضا حیدری و تبریک به دکتر علیرضا رئیسی خاطرنشان کرد: در بخش بهداشت و سلامت استان بوشهر نیازمند تلاش و کوشش بیشتر برای برداشتن گام‌های بلندتر هستیم.

عبدالکریم جمیری گفت:‌ لازمه این پیشرفت‌ها به کارگیری نیروهای توانمند و کارآمد در میدان فعالیت است و توجه به منابع انسانی از دیگر اولویت‌ها باید باشد.

وی خواستار ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در نقش سلامت و خدمت‌رسانی به مردم شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر گفت: دکتر غلامرضا حیدری در زمان مسئولیت خود هرچه در توان داشت در زمینه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به کار گرفت و باید از زحمات ایشان تقدیر کرد.

محمد حسن پرآور گفت: ساخت بیمارستان شهدای خلیج فارس و شهید گنجی برازجان جذب نیروهای متخصص، توسعه مراکز درمانی و بیمارستان قلب در بوشهر بخشی از اقدامات مهم و تأثیرگذار دکترحیدری بود.

وی یادآور شد: رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز از نیروهای علمی و متخصص در بخش بهداشت و سلامت است و امیدواریم از تمام ظرفیت‌ها برای ارائه خدمات به مردم استفاده کنند.

آمار بازدید: 284 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image