ارتباط مستقیم با 30630 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشگاه فرهنگیان موفق‌ترین دانشگاه‌ پژوهش محور

دانشگاه فرهنگیان موفق‌ترین دانشگاه‌ پژوهش محور

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت:‌ دانشگاه فرهنگیان را یکی از موفق‌ترین دانشگاه‌های پژوهش محور است.


به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صادق فرهمند امین صبح امروز در مراسم تجلیل از پژوهشگران دانشگاه فرهنگیان اردبیل در پردیس علامه طباطبایی اظهار داشت: پژوهش اساس علم‌اندوزی است و باید مورد توجه و اهتمام ویژه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: تجربیات جوامع پیشرفته نشان می‌دهد پیشرفت این کشورها در سایه توجه به دانش و پژوهش صورت گرفته است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل با بیان اینکه دوران طلایی اسلام به علت شوق به علم‌اندوزی دانشمندان کشورهای اسلامی شکل گرفت، افزود: پیامبر اکرم (ص) همواره به دانش‌اندوزی مسلمانان تاکید داشته و حتی در حدیث نبوی مشهور به ایرانیان به عنوان مردمی که اگر علم در دورترین نقطه نیز باشد به دنبال آن خواهند رفت، اشاره داشته‌اند.

فرهمند امین در بخش دیگری از سخنان خود لازمه پژوهش را مطالعه عنوان داشت و تصریح کرد: خوشبختانه کتابخانه‌های عمومی استان با بهره‌گیری از منابع غنی و امکانات مناسب همه روزه پذیرای پژوهشگران و علاقه‌مندان به کتاب و مطالعه هستند.

این مسئول دانشگاه فرهنگیان را یکی از موفق‌ترین دانشگاه‌های پژوهش محور استان اعلام کرد و بیان داشت: اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان آمادگی دارد در برنامه‌های فرهنگی و مطالعه محور همه دانشگاه‌ها مشارکت کند.

این استاد دانشگاه همچنین با تقدیر از نقطه نظرات اساتید و صاحب‌نظران استان در خصوص نهادینه کردن فرهنگ مطالعه، از آنان خواست تا با ارائه مشورت‌ها و راهکارهای خود کتابخانه‌های استان اردبیل را در تحقق جامعه فرهنگی یاری دهند.

آمار بازدید: 258 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image