ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه غیرقانونی بودن پذیرش دانشجویان داخلی در پردیس‌های دانشگاه تهران (15 شهریور 91)

غیرقانونی بودن پذیرش دانشجویان داخلی در پردیس‌های دانشگاه تهران (15 شهریور 91)

مدیرکل گسترش وزارت علوم گفت: پردیس‌های دانشگاه تهران فقط اجازه جذب دانشجویان خارجی و دانشجویان ایرانی که در خارج از کشور تحصیل می‌کنند و خواستار بازگشت به کشور هستند، را دارند.


ابوالفضل حسنی مدیرکل گسترش آموزش عالی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با بیان اینکه دانشگاه تهران جزء دانشگاه‌های مادر کشور است، گفت: با توجه به بزرگ و مادر بودن دانشگاه تهران،‌ این دانشگاه در نقاط مختلف کشور دارای پردیس‌هایی است.

وی با تأکید براینکه مراکزی که دانشگاه تهران در شهرهای مختلف دایر می‌کند «پردیس» هستند، گفت: وزارت علوم این مراکز را به عنوان پردیس و نه به عنوان دانشگاه تهران شماره 2 می‌شناسد؛ عنوان‌هایی همچون دانشگاه تهران شماره 2 وجهه قانونی ندارد و وزارت علوم این مراکز را به اسم پردیس دانشگاهی دانشگاه تهران می‌شناسد.

مدیرکل گسترش آموزش عالی خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از حاشیه شدن دانشگاه‌های شهرهایی که دانشگاه تهران در آنها پردیس دارد، این پردیس‌ها فقط می‌توانند برای پذیرش دانشجویان خارجی و دانشجویان ایرانی که در دانشگاه‌های خارج از کشور تحصیل می‌کنند و خواستار تحصیل در دانشگاه‌های کشور هستند، اقدام کند.

وی به دانشجویان ایرانی اشاره کرد که در خارج از کشور تحصیل می‌کنند و خواستار تحصیل در دانشگاه‌های کشور هستند و اظهار داشت: پردیس‌های دانشگاه تهران اجازه پذیرش دانشجویان ایرانی داخل کشور را ندارند و این پردیس‌ها فقط اجازه جذب دانشجویان خارجی و دانشجویان ایرانی را که در خارج از کشور تحصیل می‌کنند و خواستار بازگشت به کشور هستند، دارند.

کلمات کلیدی: پردیس‌های دانشگاه تهران، دانشگاه تهران، پذیرش دانشجویان داخلی در پردیس‌های دانشگاه تهران

آمار بازدید: 402 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image