ارتباط مستقیم با 30770 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار شرکت بیش از 3 هزار نفر در آزمون سراسری سنجش مهارت طی سال‌جاری

شرکت بیش از 3 هزار نفر در آزمون سراسری سنجش مهارت طی سال‌جاری

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم از شرکت 3 هزار و 124 نفر در آزمون سراسری سنجش مهارت در قم خبر داد.



احمد عطارنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از قم با اشاره به اهمیت و نقش موثر آزمون‌های سنجش مهارت اظهار کرد: در هفتمین مرحله برگزاری آزمون‌های صنعت ساختمان، تفاهم‌نامه صنایع‌دستی و پایان دوره مراکز آموزشی دولتی و غیردولتی استان که در روزهای پنجشنبه و جمعه 10 و 11 بهمن‌ماه سال‌جاری برگزار شد، سه هزار و 124 نفر شرکت کردند.

وی افزود: از این تعداد یک‌هزار و 157 نفر خانم و یک‌هزار و 385 نفر آقا بودند و البته 582 نفر نیز در بخش صنایع ساختمان، دستی، فرش، نان و ... در این مرحله از آزمون‌ها حضور داشتند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم یادآور شد: این آزمون‌ها در 226 حرفه برگزار شد که از این میان 205 حرفه به آزمون هماهنگ پایان دوره، 21 حرفه به آزمون صنعت ساختمان و صنایع‌دستی اختصاص داشت.

عطارنیا در خصوص اهداف برگزاری آزمون‌های سراسری سنجش مهارت به صورت سراسری گفت: آزمون‌های سراسری سنجش مهارت با اهداف اطلاع‌رسانی جامع و ایجاد وحدت رویه، ارتقای کیفیت فرآیند سنجش مهارت، اعتباربخشی به تجارب فنی و حرفه‌ای افراد، بسترسازی تحقق دولت الکترونیک و توسعه و بهبود خدمت‌رسانی به مخاطبان صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مهارت آموختگان در صورت موفقیت در آزمون کتبی پایان دوره به مرحله آزمون عملی که در کارگاه‌های مراکز آموزشی استان قم انجام می‌گیرد، معرفی و در صورت قبولی گواهینامه مهارتی برای آن‌ها صادر خواهد شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم در خصوص شرایط قبولی در آزمون‌های سنجش مهارت گفت: حد نصاب نمره قبولی در آزمون کتبی 50 از 100 و در آزمون عملی 70 از 100 است که شرط قبولی نهایی برای دریافت گواهینامه مهارت کسب حداقل معدل 70 از 100 است.

آمار بازدید: 231 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image