ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی فعالیت 6 هزار دانشجو در دانشگاه علوم‌پزشکی مازندران

فعالیت 6 هزار دانشجو در دانشگاه علوم‌پزشکی مازندران

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی مازندران از فعالیت 6 هزار دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، قاسم جان‌بابایی ظهر امروز در دیدار اعضای اساتید دانشگاه‌های مرکز استان مازندران با آیت‌الله طبرسی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بر پایه ولایت فقیه پایه‌گذاری کرده است، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران هر روز زنده‌تر و پایدار‌تر می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به پیشرفت‌های علمی این دانشگاه در چند سال اخیر اشاره کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی مازندران در طول چند سال اخیر به استان‌های دیگر کشور پزشک متخصص تحویل داده است.

جان‌بابایی از فعالیت 6 هزار دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد و بیان داشت: 400 استاد پزشکی در این دانشگاه در حال تدریس به دانشجویان هستند.

وی از فعالیت 600 پزشک متخصص در استان مازندران خبر داد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی مازندران در 90 رشته به فارغ‌التحصیلان این دانشگاه مدرک فوق تخصصی داده است.

جان‌بابایی به ارتقاع سطح علمی اساتید دانشگاه‌ علوم پزشکی مازندران اشاره کرد و گفت: در طول سال حدود 5 میلیون بیمار به مراکز درمانی استان مازندران مراجعه می‌کنند.

وی از فعالیت یک‌هزار و 100 خانه بهداشت در استان مازندران خبر داد،گفت: استان مازندران از نظر تعداد مراکز بهداشت در کشور رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان داشت: 13 مرکز تحقیقات در دانشگاه علوم پزشکی مازندارن در حال فعالیت است.

جان‌بابایی با اشاره به اینکه 400 مقاله علمی از سوی اساتید دانشگاه علوم پزشکی مازندران به چاپ رسیده است، افزود: کارگروه امنیت غذایی استان مازندران با همکاری استانداری مازندران تشکیل شد.

وی اظهار داشت: مسائل سیاسی که توان مدیریتی را از اساتید دانشگاه‌ها می‌گیرد از مهم‌ترین چالش‌ها و معضلات در دانشگاه‌ها است.

آمار بازدید: 222 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image