ارتباط مستقیم با 30633 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور ارائه هزار نفر ساعت آموزش به دانشجویان پیام نور واحد زنجان

ارائه هزار نفر ساعت آموزش به دانشجویان پیام نور واحد زنجان

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای مرکز شهید بهشتی زنجان گفت: یک هزار و 36 نفر ساعت آموزش در دوره برق برای دانشجویان پیام نور واحد زنجان ارائه شده است.


علی افشاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: فنی و حرفه‌ای در طول سال برنامه‌های مختلفی در سطح استان زنجان برگزار می‌کند.

وی به قرارداد برگزاری دوره‌های آموزشی برای دانشجویان پیام نور واحد زنجان در مرکز شهید بهشتی زنجان اشاره کرد و افزود: در ترم گذشته و ترم پاییز دوره‌های آموزشی برای دانشجویان برگزار شده است.

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای مرکز شهید بهشتی زنجان با اشاره به اینکه 37 نفر از دانشجویان به مدت 16 ساعت در کارگاه شیشه‌گری شرکت کردند، گفت: 40 نفر از دانشجویان با مدت زمان 16 ساعت در کارگاه عمومی یک شرکت کردند.

این مسئول با بیان اینکه 30 نفر در کارگاه عمومی 2 با مدت زمان 16 ساعت شرکت کردند، افزود: در دوره آموزشی آزمایشگاه مبانی برق 38 نفر با 32 ساعت آموزش حضور داشتند.

افشاری با بیان اینکه 17 نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور در آزمایشگاه رپزدازنده شرکت کردند، بیان داشت: 32 ساعت دوره آموزشی برای این دانشجویان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه سه نفر در آزمایشگاه الکترونیک دیجیتال به مدت 32 ساعت حضور داشتند، ابراز داشت: 18 نفر از دانشجویان در دوره آموزشی مدار الکتریکی با 32 ساعت آموزش شرکت کردند.

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای مرکز شهید بهشتی زنجان تعداد دانشجویان حاضر در آزمایشگاه مدارهای الکترونیکی را 15 نفر اعلام کرد و گفت: برای این تعداد دانشجو 32 ساعت برنامه آموزشی برگزار شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه هفت نفر از دانشجویان در آزمایشگاه خاک و پی با 36 ساعت آموزش شرکت کردند، افزود: 16 نفر در دوره اصول و مکانیک با 32 ساعت آموزش حضور داشتند.

افشاری تعداد افراد حاضر در آزمایشگاه کارگاه عمومی را 27 نفر اعلام کرد و ادامه داد: برای این تعداد از دانشجویان 16 ساعت برنامه آموزشی برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه 10 نفر از دانشجویان در آزمایشگاه تکنولوژی بتن با 16 ساعت آموزش حضور داشتند، اضافه کرد: سه نفر از دانشجویان با 32 ساعت آموزش در دوره مکانیک خاک شرکت کردند.

* حضور 344 نفر از دانشجویان زنجانی در دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای مرکز شهید بهشتی زنجان با اشاره به اینکه سه نفر از دانشجویان در کارگاه برق با 32 ساعت آموزش شرکت کردند، افزود: در الکترونیک یک شش نفر با 32 ساعت آموزش شرکت کردند.

این مسئول تعداد افراد حاضر در آزمایشگاه مدار منطقی را 27 نفر اعلام کرد و یادآور شد: 32 ساعت برای این دانشجویان دوره آموزشی برگزار شده است.

افشاری ادامه داد: 21 نفر از دانشجویان در دوره ماشین ابزار یک با 16 ساعت آموزش شرکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: ترم گذشته مجموعا 344 نفر در دوره‌های آموزشی مربوط به دانشجویان دانشگاه پیام نور شرکت کردند.

* ارائه 5 هزار نفر ساعت آموزش های مهارتی به دانشجویان پیام نور

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای مرکز شهید بهشتی زنجان تصریح کرد: در راستای قرار داد ماده 17 ما بین اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور زنجان بیش از 5 هزار و 24 نفر ساعت آموزش‌های مهارتی توسط این مرکز به دانشجویان ارائه شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه دوره برق با یک هزار و 36 نفر ساعت آموزش برگزار شده، بیان داشت: آزمایشگاه شیشه گری با 576 نفر ساعت و ماشین افزار با یک هزار و 696 نفر ساعت از جمله دوره‌هایی بودند که به دانشجویان آموزش داده شده است.

افشاری از ارائه 656 نفر ساعت آموزش‌های مهارتی در رشته صنایع ساختمان خبر داد و افزود: 480 نفر ساعت آموزش در رشته فناوری اطلاعات و 480 نفر ساعت در کارگاه الکترونیک برگزار شده است.

وی ترویج مهارت آموزی در بین دانشجویان را از اهداف برگزاری این دوره‌ها اعلام کرد و گفت: به دلیل اینکه واحدهای عملی در دانشگاه پیام نور کم‌تر ارائه می‌شود دانشجویان برای شرکت در واحدهای عملی به مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای مراجعه می‌کنند.

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای مرکز شهید بهشتی زنجان در پایان اذعان داشت: دانش‌آموزان، دانشجویان و همه احاد جامعه می‌توانند برای شرکت در رشته‌های مورد علاقه و رشته تحصیلی خود به مراکز فنی و حرفه‌ای مراجعه کنند.

آمار بازدید: 315 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image