ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه مسئولان دانشگاه علامه در پاتوقهای فرهنگی حضور می‌یابند

مسئولان دانشگاه علامه در پاتوقهای فرهنگی حضور می‌یابند

معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی از ابلاغ آیین نامه تشکیل شورای فرهنگی دانشکده های دانشگاه علامه و آیین نامه ساماندهی فعالیت های فرهنگی و فوق برنامه داخل خوابگاه ها خبر داد. دکتر رضا صحرایی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: آیین نامه تشکیل شورای فرهنگی دانشکده های دانشگاه علامه در شورای فرهنگی دانشگاه تصویب و برای اجرا به دانشکده ها ابلاغ شد.


وی ادامه داد: در شورای فرهنگی دانشکده تعدادی از نمایندگان دانشجویان، اعضای هیات علمی، تشکل‌های سیاسی، کانون های دانشجویی عضو هستند. این افراد می توانند در مورد امور دانشکده خود تصمیم گیری کنند.

معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی به حوزه اختیارات شورای فرهنگی دانشکده‌ها اشاره کرد و گفت: تمام مسایل دانشکده ها توسط شورای دانشکده اجرایی می شود اما اگر برناهمه سیاسی، هنری و یا اردوی خارج از شهری پیش آید که حوزه عملکرد آن در حد تمام دانشگاه باشد دراین صورت مجوز آن توسط شورای فرهنگی دانشگاه صادر می شود.

وی به آیین نامه ساماندهی فعالیت های فرهنگی و فوق برنامه داخل خوابگاه ها اشاره کرد و گفت: آیین نامه مذکور تدوین و ابلاغ شده است براساس این آیین نامه برای هر خوابگاه، یک کمیته برنامه ریزی فرهنگی طراحی شده که رئیس خوابگاه، رئیس کمیته و نمایندگان دانشجویان درحوزه‌های مختلف عضو این کمیته هستند و چون فضای خوابگاه نشاط ویژه تری را می طلبد به صورت ماهانه برنامه های ورزشی، اجتماعی، فرهنگی و اردوهای یک روزه برای دانشجویان خوابگاهی برنامه ریزی می کنند. تمام نهادهای دانشگاه عضو این کمیته هستند و برنامه ها رابه نوعی تهیه می کنند که موازی کاری صورت نگیرد.

معاون دانشجویی دانشگاه علامه تصریح کرد: درکنار این فعالیت ها در دو خوابگاه دانشگاه پاتوق فرهنگی ایجاد شده و دانشجویان اوقات فراغت خود را در این پاتوق ها می گذرانند.

وی ادامه داد: دانشجویان می توانند در این مکانها نرم افزارهای کاربردی متناسب با رشته ها ی خود را کپی کنند و به تماشای فیلم بنشینند. همچنین یک ساعت در هفته نیز به بحث و گفتگو اختصاص داده شده است موضوعی توسط مسئول پاتوق تهیه می شود و مسئولان دانشگاه به آنجا مراجعه کرده و با دانشجویان گپ و گفت دارند و یا درمورد مسایل روز بحث می کنند.

آمار بازدید: 175 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image