ارتباط مستقیم با 30683 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه هیئت بازرسی وزارت علوم به دنبال کسب تصویری روشن از وضعیت دانشگاه لرستان است (7 بهمن 92)

هیئت بازرسی وزارت علوم به دنبال کسب تصویری روشن از وضعیت دانشگاه لرستان است (7 بهمن 92)

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان گفت: هیئت بازرسی وزارت علوم به دنبال کسب تصویری روشن از وضعیت دانشگاه لرستان است.




به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه لرستان، حجت‎الاسلام حسینی با اشاره به ملاقات صورت گرفته با هیئت بازرسی وزارت علوم در محل دانشگاه، بیان کرد: بنا بر تأکید اعضای سه نفره هیئت بازرسی وزارت علوم حضور این هیئت تنها با هدف کسب تصویری روشن از وضعیت علمی، سیاسی، فرهنگی و آموزشی دانشگاه لرستان از طریق اعضای هیئت علمی، مسئولان، کارکنان و دانشجویان است.



وی افزود: این هیئت تأکید داشتند که به هیچ وجه به دنبال تغییر رئیس دانشگاه لرستان نیستند و تنها می‎خواهند به اطلاعات لازم در خصوص آخرین وضعیت این دانشگاه جهت ارائه گزارش به وزارت علوم دست پیدا کنند.



حسینی ادامه داد: به اعضای هیئت بازرسی وزارت علوم توصیه شده که در تدوین گزارشات خود به وزارت علوم شرایط حساس لرستان و این دانشگاه را نیز مدنظر قرار دهند.



لازم به ذکر است، هیئت بازرسی وزارت علوم از روز گذشته به مدت دو روز علاوه بر دیدار با اعضای هیئت علمی، کارکنان، دانشجویان و هیئت رئیسه و شورای دانشگاه لرستان از بخش‎ها و حوزه‎های مختلف در این دانشگاه بازرسی‎های لازم را به عمل می‎آورند.

آمار بازدید: 238 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image