ارتباط مستقیم با 30713 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار توزیع کارت ورود به جلسه هفتمین مرحله آزمون مهارت در زنجان (6 بهمن 92)

توزیع کارت ورود به جلسه هفتمین مرحله آزمون مهارت در زنجان (6 بهمن 92)

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: کارت ورود به جلسه هفتمین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت در زنجان توزیع می‌شود.

قاسم صیادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: فنی و حرفه‌ای در طول سال دوره‌های آموزشی و برنامه‌های مختلفی در سطح استان زنجان برگزار می‌کند.
وی از توزیع کارت ورود به جلسه هفتمین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای پایان دوره بخش‌های دولتی و خصوصی استان زنجان خبر داد و افزود: کارت ورود به جلسه از ساعت 8 صبح روز دوشنبه 7 بهمن ‌ماه تا ساعت 24 روز چهارشنبه 9 بهمن ‌ماه توزیع می‌شود.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان تصریح کرد: هفتمین آزمون سراسری پایان دوره کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای و آموزشگاه‌های آزاد روز جمعه یازدهم بهمن‌ ماه جاری برگزار می‌شود.
*حضور 4 هزار و 745 زنجانی در آزمون سنجش مهارت
این مسئول با اشاره به اینکه در هفتمین آزمون سراسری سنجش مهارت استان زنجان 4 هزار و 745 نفر ثبت نام کردند، گفت: این تعداد در 200 حرفه مختلف به رقابت می‌پردازند.
صیادی با بیان اینکه از این تعداد 2 هزار و 417 نفر را آقایان تشکیل می‌دهد، ادامه داد: 2 هزار و 328 این افراد را نیز خانم‌ها تشکیل می‌دهد.
وی اضافه کرد: تمهیدات لازم برای شرکت این متقاضیان در آزمون پایان دوره مهارت فراهم شده است.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه بیشترین شرکت‌کننده در حرفه ICDL درجه 2 به تعداد 164 نفر است، یادآور شد: کمترین شرکت‌کننده در حرفه حسابداری حقوق و دستمزد به تعداد یک نفر است.
* بیشترین شرکت کننده آزمون مهارت به شهر زنجان اختصاص دارد
این مسئول حوزه شهر زنجان را با یک هزار و 865 نفر بیشترین شرکت‌کننده در آزمون مهارت اعلام کرد و متذکر شد: حوزه شهر ایجرود به تعداد 62 نفر کمترین شرکت کننده را داشته است.
صیادی با اشاره به اینکه هفتمین آزمون هماهنگ پایان دوره کارآموزان در سال‌جاری در دو بخش دولتی و آزاد روز جمعه یازدهم بهمن‌ماه به طور همزمان در 189 حرفه همسان و غیرهمسان در سراسر کشور برگزار می‌شود، اذعان داشت: 51 حرفه این آزمون به صورت کشوری بوده و سئوالات آن توسط سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور طراحی شده است.
وی خاطر نشان کرد: متقاضیان شرکت‌کننده در هفتمین آزمون سراسری سنجش مهارت (کارآموزان بخش‌های دولتی و آموزشگاه‌های آزاد) که قبلاً برای شرکت در آزمون مورد نظر ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند از تاریخ هفتم بهمن‌ ماه تا تاریخ 9 بهمن‌ ماه جاری با مراجعه به سامانه www.azmoon.portaltvto.com و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا درج مشخصات فردی، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به مراحل اجرای آزمون‌های هماهنگ سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است.
این مسئول گفت: متقاضیان پس از آزمون کتبی و کسب نمره قبولی می‌توانند برای شرکت در آزمون عملی به سایت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان به آدرس www.irantvto.ir مراجعه تا از مکان و زمان برگزاری آزمون عملی اطلاع حاصل کنند.

آمار بازدید: 297 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image