ارتباط مستقیم با 30670 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار بورسیه آخرین اخبار از مقرری دانشجویان بورسیه خارج از کشور (6 بهمن 92)

آخرین اخبار از مقرری دانشجویان بورسیه خارج از کشور (6 بهمن 92)

مدیر کل بورس واعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان گفت: مقرری 6 ماه اول سال آینده دانشجویان بورسیه خارج از کشور بعد از ابلاغ بودجه و تامین اعتبار پرداخت خواهد شد.




به گزارش مهر، میزان مقرری دانشجویان بورسیه خارج از کشور از سال 89 ثابت مانده بود و رایزنان علمی و نمایندگان ایران در خارج از کشور همگی بر افزایش میزان مقرری اتفاق نظر داشتند برهمین اساس افزایش مقرری بورسیه‌های خارج از کشور به تصویب کمیسیون اجتماعی دولت رسید و قرار شد این موضوع به تصویب هیات دولت نیز برسد و از ابتدای سال آینده مقرری دانشجویان بورسیه خارج از كشور بسته به کشور محل تحصیل بین 10 تا 50 درصد افزایش یابد.

دکتر احمد غلامی - مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان در گفتگو با خبرنگار مهر در این خصوص گفت: افزایش مقرری بورسیه‌ها در دستور جلسات هیات دولت قرار دارد و امیدواریم تا پایان سال این موضوع طرح و تصویب شود.

وی ادامه داد: در صورتی که تا پایان سال افزایش مقرری دانشجویان بورسیه خارج از کشور تصویب شود از ابتدای سال 93 لازم الاجرا خواهد بود.

مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان درباره پرداخت مقرری سال آینده دانشجویان بورسیه خارج از کشور نیز گفت: مقرری سال آینده این دانشجویان بعد از ابلاغ بودجه قابل پرداخت است تا زمانی که بودجه ابلاغ نشود اعتباری وجود ندارد که پرداخت شود.

وی افزود: از یک ماه گذشته جمع آوری لیست دانشجویان مشمول مقرری در حال آماده شدن است و به محض ابلاغ بودجه و تامین اعتبار مقرری 6 ماه اول دانشجویان بورسیه خارج پرداخت می شود.

آمار بازدید: 301 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image