ارتباط مستقیم با 30647 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار سایر اخبار دانشجویان متاهل، منتظر افزایش خوابگاه‌های متاهلی باشند (5 بهمن 92)

دانشجویان متاهل، منتظر افزایش خوابگاه‌های متاهلی باشند (5 بهمن 92)

مدیر طرح ملی ازدواج دانشجویی گفت: برای گسترش امر ازدواج دانشجویی باید تعداد خوابگاه‌های متأهلی افزایش یابد که این امر از طرف معاونت فرهنگی سیاسی نهاد رهبری در دست بررسی است.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس مهدی غلامی مقدم مدیر طرح ملی ازدواج دانشجویی در نشست خبری طرح ملی همسفر بهشت اظهار کرد: ازدواج با این طرح از آن جهت مورد تاکید است که با بالا رفتن سن ازدواج قدرت تعامل و تحمل زوجین کم می‌شود.

مدیر طرح ملی ازدواج دانشجویی تاکید کرد: برای گسترش امر ازدواج دانشجویی باید تعداد خوابگاه‌های متأهلی افزایش یابد که این امر از طرف معاونت فرهنگی سیاسی نهاد رهبری در دست بررسی است.

وی اعلام کرد: در این برنامه مجموعا 240 هزار ساعت آموزش و هزار نفر ساعت برنامه فرهنگی در نظر گرفته شده‌است.

غلامی‌مقدم گفت: این طرح برای دانشجویانی که از مهر سال گذشته تا پایان مهر سال 92 ازدواجشان به ثبت رسیده‌است در دو بازده زمانی 3 بهمن‌ماه تا پایان اسفندماه و از 15 فروردین‌ماه تا اول خردادماه 93 اجرا می‌شود.

غلامی مقدم اضافه کرد: بیش از 80 درصد زوج‌های دانشجو در مقطع تحصیلات کارشناسی در این طرح شرکت داشته‌اند و در مجموع در کشور3200 زوج دانشجو در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.

مدیر طرح ملی ازدواج دانشجویی توضیح داد: این برنامه‌ها در قالب بسته‌های زیارتی، آموزشی و فرهنگی به دانشجویان هدیه می‌شود.

وی از افزایش 30 درصدی ازدواج‌های دانشجویی در کشور خبر داد و گفت: معمولا هر ساله بین 20 تا 30 درصد افزایش تعداد زوج‌های شرکت‌کننده را شاهد هستیم.

غلامی مقدم از شرکت دانشجویان خارجی در این طرح خبر داد و گفت: در این طرح دانشجویان خارجی از لبنان، سودان، عراق و یمن که مشغول تحصیل در دانشگاه‌های ایران هستند هم شرکت داشته‌اند.

آمار بازدید: 309 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image