ارتباط مستقیم با 30627 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار درددل اعضای هیأت علمی از زبان سرپرست جدید دانشگاه (1 بهمن 92)

درددل اعضای هیأت علمی از زبان سرپرست جدید دانشگاه (1 بهمن 92)

سرپرست دانشگاه خوارزمی در مراسم معارفه خود با بیان درددل اعضای هیأت علمی این دانشگاه گفت: به عنوان عضو هیأت علمی دانشگاه خوارزمی هنوز حق‌التدریس سال ۹۰ را دریافت نکرده‌ام.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس،مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه خوارزمی صبح امروز سه شنبه اول بهمن‌ماه با حضور رضا فرجی‌دانا وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری، جعفر توفیقی مشاور وزیر علوم، حجازی ‌زاده رئیس سابق دانشگاه خوارزمی و سبحان‌اللهی سرپرست این دانشگاه برگزار شد.

از نکات جالب توجه در این مراسم، حضور روسای پیشین دانشگاه خوارزمی بود و حتی محمدعلی برخورداری سرپرست کنونی دانشگاه علم و صنعت نیز در این مراسم حضور داشت.

حضور چند چهره ماندگار کشور در این مراسم نیز جلب توجه می‌کرد به طوریکه مدقالچی یکی از این چهره‌های ماندگار نیز سخنرانی کرده و به تشریح تاریخچه تاسیس دانشگاه خوارزمی پرداخت.

در این مراسم، پس از اینکه حجازی زاده رئیس سابق دانشگاه خوارزمی در سخنرانی خود به عدم کسری بودجه در دانشگاه اشاره کرد، سبحان‌اللهی سرپرست جدید دانشگاه خوارزمی اعلام کرد: برای پرداخت حق‌التدریس اعضای هیئت علمی به بودجه نیاز است.

وی افزود: به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه خوارزمی هنوزحق التدریس سال 90 را دریافت نکرده‌ام.

همچنین در این مراسم رضا فرجی دانا وزیر علوم نیز جلسات تودیع و معارفه را جلسه عبرت دانست و گفت: جلسات تودیع و معارفه نشان می‌دهد که هر آغازی پایانی دارد وحتی طولانی‌‌ترین مدت خدمت در آموزش عالی نیز که 23 سال بود، به هر حال به پایان رسیده است.

در پایان این مراسم از خدمات زهرا حجازی‌زاده تقدیر شد که وی تابلوی دریافتی خود را به شهدای گمنام دانشگاه خوارزمی اهدا کرد.

آمار بازدید: 240 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image