ارتباط مستقیم با 30622 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی راه‌اندازی دانشکده‌های مجازی و فناوری‌های نوین در دانشگاه علوم پزشکی مازندران (30 دی 92)

راه‌اندازی دانشکده‌های مجازی و فناوری‌های نوین در دانشگاه علوم پزشکی مازندران (30 دی 92)

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از راه‌اندازی دانشکده‌های مجازی و فناوری های نوین طی چهارسال آینده در این دانشگاه خبر داد.




به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه مازندران، دکتر محمدصادق رضایی در جمع خبرنگاران از راه‌اندازی دانشکده‌های مجازی و فناوری‌های نوین طی چهارسال آینده در دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد و اظهارکرد: بر اساس برنامه 4 ساله استراتژیک، ایجاد این دانشکده‌ها در دستور کار قرار گرفت.



وی با تاکید بر کیفی سازی رشته‌های تحصیلی، گفت: برای دست یابی به این امر به ایجاد زیرساخت‌های مناسب آموزشی و گسترش رشته‌های تحصیلی از جمله رشته‌های مجازی و دانشکده مجازی نیاز داریم.



معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اجرای برنامه اعتبار بخشی در سطح فرد، گروه و دانشکده‌ها به منظور کیفی سازی رشته‌های تحصیلی، افزود: این برنامه علاوه بر ارزیابی کیفیت آموزشی، ارتقاء کمیت در تمامی ابعاد را منجر می شود.



رضایی ایجاد دانشکده فناوری‌های نوین را در تقویت سایر رشته‌های تحصیلی موثر دانست و گفت: بنا داریم 8 گروه از رشته فناوری نوین را در دانشگاه علوم پزشکی مازندران ایجاد کنیم.



وی با بیان اینکه بر اساس برنامه پنجم توسعه نیز 20 درصد از دانشجویان دانشگاه باید در مقطع تکمیلی از جمله کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل باشند، افزود: به همین منظور دانشگاه موظف است رشته‌های جدید تکمیلی را راه‌اندازی کند.



معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه تنها یک واحد بین الملل در رامسر تحت پوشش این دانشگاه فعالیت دارد اظهارکرد: در حال رایزنی‌های لازم هستیم تا دانشجویان متقاضی واحد بین الملل را بر اساس توانمندی و ظرفیت گروه‌ها در دانشکده‌های مختلف جذب کنیم.



رضایی از افزایش 30 درصدی سرانه آموزشی دانشجویان در سال 92 نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: در برنامه استراتژیک 4 ساله دست یابی سرانه آموزشی به میانگین کشوری پیش بینی شده است.



وی با اشاره به اینکه در حال حاضر رتبه بین المللی دانشگاه علوم پزشکی مازندران 4 هزار و 500 است، ادامه داد: در4 سال آینده رنکینگ بین المللی دانشگاه باید به زیر هزار برسد.



معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران تصریح کرد: به منظور ارتقاء اعضای هیئت علمی، کارگاه‌های معرفتی و مهارتی در 10 آیتم ( 5 آیتم مهارتی و 5 آیتم معرفتی) و در مجموع 160 ساعت تعریف کرده‌ایم.



رضایی با بیان اینکه اعضای هیئت علمی در سال اول فعالیتشان باید این کارگاه‌ها را بگذرانند، خاطرنشان کرد: ضوابط و روابط دانشگاهی، روش‌ها و فنون تدریس، روش و مدیریت تحقیق، ارزیابی فعالیت آموزشی و پژوهشی، مدیریت منابع الکترونیک، اندیشه سیاسی ، اخلاق علمی و حرفه‌ای و اصول تعلیم و تربیت اسلامی از جمله بخش‌های کارگاه معرفتی و مهارتی ویژه اعضای هیئت علمی است.



وی در بخش دیگری از سخنانش، با تاکید بر اینکه بهترین خدمات علمی و درمانی در بیمارستان‌های آموزشی ارایه می شود، افزود: در این مراکز پزشکان و دستیاران متخصص در تمامی ساعات شبانه روز حضور دارند و روش‌های درمان را با بالاترین کیفیت علمی به بیماران ارایه می دهند.



معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ادامه داد: روند فعالیت آموزشی دستیاران تعریف شده و تمامی موارد مربوط به بیمار و دستیار با نظارت پزشک متخصص صورت می گیرد.



دکتر رضایی همچنین از برگزاری آزمون ارتقا دستیاری در دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد.



وی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی مازندران دارای 5 هزار و 800 دانشجو است که از این تعداد 247 دانشجو در دوره دستیاری تخصصی و فوق تخصص، 780 دانشجو در مقطع PH.D ، یک هزار و 518 دانشجو در مقطع پزشکی عمومی، 3 هزار و 216 دانشجو در مقطع لیسانس و 111دانشجو در مقطع کاردانی در حال تحصیل هستند.

آمار بازدید: 323 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image