ارتباط مستقیم با 30673 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی تحصیل 5 هزار دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی مازندران (10 مهر 92)

تحصیل 5 هزار دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی مازندران (10 مهر 92)

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: 5 هزار دانشجو در این دانشگاه حضور دارند که سالانه یک‌هزار دانشجو در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی از این دانشگاه فارغ‌التحصیل می‌شوند.


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، قاسم جان‌بابایی در مراسم جشن آغاز به تحصیل دانشجویان جدیدالورود رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی سال 92 که در مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم(ص) ساری برگزار شد با تبریک به دانشجویان، ورود به دانشگاه را یکی از مراحل زندگی دانست و گفت: شما دانشجویان وارد یکی از دانشگاه‌های بزرگ کشور شده‌اید.

جان‌بابایی افزود: دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از سال 67 ایجاد شد و به تدریج دانشکده‌های دیگری به آن افزوده شد به طوری که در حال حاضر 12 دانشکده و 5 مرکز(بیمارستان) آموزشی درمانی زیر پوشش این دانشگاه فعالیت دارند.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر با تلاش روسا و مدیران و اعضای هیات علمی توانستیم به رتبه‌های بالایی در زمینه‌های علمی، تحقیقاتی ـ پژوهشی ـ آموزشی، بهداشتی و دانشجویی دست یابیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تاکید بر اینکه این دانشگاه جزو دانشگاه‌های علوم پزشکی برتر کشور و تیپ یک محسوب می‌شود، تصریح کرد: 5 هزار دانشجو در این دانشگاه حضور دارند که سالانه یک‌هزار دانشجو در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی از این دانشگاه فارغ‌التحصیل می‌شوند.

جان‌بابایی اعضای هیات علمی را یکی از سرمایه‌های دانشگاه علوم پزشکی مازندران دانست و اظهار داشت: تمامی اساتید و دانشیاران و استادیاران این دانشگاه افرادی فعال و کوشا هستند.

وی دفاع از مرز و بوم این کشور را تکلیف جوانان در دوران دفاع مقدس بیان کرد و گفت: امروز نیز ارتقا علمی و توانمندی در عرصه‌های علمی از جمله تکالیفی است که بر دوش جوانان ایران قرار دارد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: نرمش سیاست‌های غرب در برابر ایران به دلیل توان علمی جوانان ایران است لذا باید از تمامی توان خود برای درس خواندن و بهره‌بردن از فضای علمی ایجاد شده به کار گیرید.

جان‌بابایی خطاب به دانشجویان جدیدالورود گفت: به اساتید خود احترام بگذارید و از وجود آنان برای پیشرفت خود استفاده کنید.

وی تصریح کرد: در تمام اوقاف به یاد خدا باشید که در این صورت شکست نخواهید خورد.

*62درصد دانشجویان جدیدالورود بومی هستند

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز در این مراسم گفت: بیش از یک هزار دانشجوی جدیدالورود در سال تحصیلی جدید داریم که از این تعداد 62 درصد دانشجویان بومی هستند.

محمد آزادبخت با بیان اینکه 68 درصد دانشجویان جدیدالورود ما را بانوان تشکیل می‌دهند، افزود: بیش از نیمی از دانشجویان این دانشگاه در دوره‌های تحصیلات تکمیلی مشغول به تحصیل هستند.

وی، با بیان اینکه این دانشگاه تنها در نوبت روزانه آموزش می‌دهد، اظهار داشت: از نظر هیئت علمی ما دارای بیشترین اعضا در بین سایر دانشگاه‌های استان مازندران هستیم.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ادامه داد: در حال پیگیری برای دستیابی به نرم اصلی خود در تعداد اعضای هیات علمی و دانشجو هستیم.

آزادبخت با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حوزه آموزش از نظر کیفی و کمی برنامه‌هایی را تعریف کرده، گفت: کیفیت آموزشی در برنامه اصلی ما قرار دارد.

وی تصریح کرد: در همین راستا برنامه استراتژیک برای سال‌های 92 تا 96 نوشته و تدوین شده که یکی از بخش‌های آن حضور فعال دانشجویان در امر پژوهش است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، با تاکید بر ارتقاء آموزش گفت: ارتقا آموزش، توسعه و پیشرفت سلامت را به دنبال دارد.

کلمات کلیدی: دانشجویان جدیدالورود، دانشگاه علوم پزشکی مازندران، اخبار جدید دانشگاه علوم پزشکی مازندران، تعداد دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران، علوم پزشکی، مازندران

آمار بازدید: 481 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image