ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه رییس دانشگاه زنجان خبر داد: صعود 7 پله‌اي رتبه دانشگاه در رتبه‌بندی دانشگاه‌ها (12 شهریور 91)

رییس دانشگاه زنجان خبر داد: صعود 7 پله‌اي رتبه دانشگاه در رتبه‌بندی دانشگاه‌ها (12 شهریور 91)

رییس دانشگاه زنجان ابراز کرد: در رتبه‌بندی دانشگاه‌ها، دانشگاه زنجان 7 پله صعود کرده است.


به گزارش خبرنگار دانشگاهي خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، "محسن افشارچی" در حاشیه نمایشگاه بزرگ دولت مهر در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر در 25 رشته پذیرش دانشجو داریم که کارشناسی ارشد این 25 رشته نيز را هم داریم.

افشارچی افزود: افتتاح یک مینی‌سوله ورزشی، افتتاح 2 خوابگاه برادران بعد از 15 سال، ايجاد 600 ظرفیت خوابگاهی خواهران از پیشرفت‌هاي رفاهی دانشگاه است.

وی ابراز کرد: در دانشگاه نرم‌افزار ارتباط مستقیم دانشجو با مدیریت طراحی شده است که دانشجویان بتوانند مسائل و مشکلات خود را به راحتی با مدیریت در میان بگذارند.

رییس دانشگاه زنجان خاطرنشان کرد: دانشگاه زنجان، از معدود دانشگاه‌هایی است که معاونت فرهنگی از معاونت دانشجویی تفکیک شده است. همچنين طی دو سال پیاپی برنامه‌ ضیافت اساتید دانشگاه در مشهد و در 2 دوره ضیافت اندیشه برگزار شد.

وي با اشاره به پيشرفت دانشگاه در بخش علمي نيز گفت: ISC، پایگاه استنادی علوم جهان اسلام که 57 کشور را تحت پوشش خود دارد و 2 سال است که رتبه‌بندی دانشگاه‌های ایران را از لحاظ علمی، پژوهشی، آموزشی، اقتصادی، عمرانی و فرهنگی بر عهده دارد كه طي نتايج آن در رتبه‌بندی دانشگاه‌ها، دانشگاه زنجان 7 پله صعود کرده است.

وی افزود: ژن تثبیت شده طرح تحقیقاتی ژن چندقلوزایی تولید بره‌های 4 قلو در نژاد گوسفندان افشار که به صورت نسل به نسل تعداد قل‌ها به صورت هرمی افزایش می‌یابد، مهم‌ترین دستاورد پژوهشی این دانشگاه است.

وی تصریح کرد: بر اساس آمار پایگاه ISC استناد به مقالات دانشگاه زنجان از متوسط بین‌المللی بالاتر است و بزرگ‌ترین نشانه رشد پژوهش در دانشگاه 3 برابر شدن پذیرش دانشجو در مقطع دکترا است.

کلمات کلیدی: دانشگاه زنجان، رتبه دانشگاه زنجان در جهان، رتبه‌بندی دانشگاه‌ها، جایگاه دانشگاه زنجان در رتبه‌بندی دانشگاه‌ها

آمار بازدید: 567 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image