ارتباط مستقیم با 30656 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار سایر اخبار برگزیدگان جایزه علمی "کاردان" معرفی شدند (16 دی 92)

برگزیدگان جایزه علمی "کاردان" معرفی شدند (16 دی 92)

مراسم اهدای جایزه علمی استاد علی‌محمد کاردان و بزرگداشت دکتر رضا داوری اردکانی با حضور جمعی از اساتید روان‌شناسی و تعلیم و تربیت، دکتر محمدرضا عارف و آیت الله مصطفی محقق داماد در دانشکده روان‌شناسی دانشگاه تهران برگزار شد.به گزارش خبرنگار مهر، دکتر های بهرامی احسان- رئیس دانشکده روانشناسی و علم تربیت گفت: ما باید به یاد تمامی اساتید برجسته باشیم زیرا این عزیزان شرایط رشد و تعلیم و تربیت را فراهم کردند و این اساتید با سپید کردن موهایشان راه تعلیم و تربیت را برای ما باز کردند.


رئیس دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی خاطرنشان کرد: متاسفانه بسیاری از اساتید برجسته به دلیل کهولت سن نتوانستند در این مراسم حضور داشته باشند ولی ما یاد این عزیزان را گرامی می داریم و امیدواریم سالیان سال از وجود آنها بهره مند شویم. همچنین کم گفتن از اساتید ایران بسیار نیکو است زیرا زیاده گویی ممکن است آبروی خودمان را ببرد زیرا بسیاری از ما به علت ندانستن بزرگی این عزیزان فقط آبروی خودمان را زیر سوال می بریم.

بهرامی احسان خاطرنشان کرد: دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی کهن ترین نهاد در این حوزه است که مسئولیت علمی و ترویج علوم تربیتی را بر عهده دارد و این نهاد اساتیدی را پرورش داده است که سالیان سال هم بگذرد مانند آن ها پیدا نمی شود. همچنین به نظر من در جایگاه رفیع باور ما هیچ کالایی بهتر از علم نیست زیرا همان طور که می دانیم خدای تعالی اولین معلم و پیامبران معلمان حقیقی علم هستند در نتیجه علم و دانش از نظر تاریخی برای ایرانیان دارای جایگاه مهم و والایی است.

وی تاکید کرد: همان طور که می دانیم در آخر الزمان کسانی پیدا می شوند که علم را به بی نهایت می رسانند زیرا ظهور تنها از طریق علم و دانش میسر می شود و بخشی از قرآن ناشناخته می ماند که در زمان ظهور امام زمان (عج) از این بخش ها پرده برداری می شود و بسیاری حقایق بازگو می شود.

در پایان این مراسم لوح تندیس های این مراسم به برگزیدگان با حضور دکتر محمدرضا عارف، دکتر بهرامی احسان، دکتر رضا داوری اردکانی، دکتر اشراقی، همسر دکتر علیمحمد کاردان و... به برگزیدگان اهدا شد.

برگزیدگان این دوره رتبه اول مسعود کبیری از دانشگاه تهران، رتبه دوم عذرا شالباف از دانشگاه پیام نور، رتبه سوم زهره رافضی از دانشگاه علامه طباطبایی و رتبه چهارم دکتر اکبر فرجی ارمکی از دانشگاه شهید بهشتی است.

آمار بازدید: 256 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image