ارتباط مستقیم با 30732 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی سیگار در دانشگاه‌های کالیفرنیا ممنوع شد (16 دی 92)

سیگار در دانشگاه‌های کالیفرنیا ممنوع شد (16 دی 92)

دانشگاه‌های دولتی در ایالت کالیفرنیای آمریکا استعمال دخانیات را ممنوع کردند و امیدوارند که با این اقدام سلامت دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه‌ها را بهبود دهند.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دانشگاه‌های کالیفرنیا و سایر دانشکده‌های وابسته به دولت در ایالت کالیفرنیا اقداماتی را به کار بسته‌اند تا بواسطه آن استعمال دخانیات در این دانشگاه‌ها ریشه کن شود.


برخی دانشگاه‌ها در حال حاضر سیاست‌های اجباری اتخاذ کرده‌اند که طی آن دانشگاه‌ها عاری از دخانیات شده‌اند. از سوی دیگر سایر دانشگاه‌ها نیز قصد دارند از ابتدای سال تحصیلی آینده به جمع بیش از 1100 دانشگاه آمریکایی بپیوندند که استعمال دخانیات در آنها ممنوع است.


کارکنان دانشگاه دولتی «سن‌دیگو» نیز در حال جمع‌آوری زیرسیگاری‌ها از مکان‌هایی که مخصوص دانشجویان سیگاری تعیین شده بود هستند تا خود را آماده اجرای قانون جدید منع استعمال دخانیات در این دانشگاه کنند که از چهارشنبه در این دانشگاه اجرایی می‌شود. مسئولان این دانشگاه اعلام کردند یک پایگاه اینترنتی اطلاع رسانی درباره مقررات جدید راه‌اندازی کرده‌اند.


به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی یونیورسیتیز نیوز، دانشگاه کالیفرنیای لس‌آنجلس (UCLA) که از ماه آوریل کشیدن سیگار و جویدن آدامس‌های محتوی تنباکو در آن ممنوع شده تنها 8 درصد دانشجوی سیگاری دارد که این رقم در مقایسه با سایر دانشگاه‌های سراسر آمریکا تقریبا نصف است.

آمار بازدید: 214 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image