ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس دانلود دانلود پروژه دانشجویی دانلود مقاله علمی با عنوان قاچاق کالا قاچاقچیان گمرک پلیس ناجا فعالیت های تجاری واردات کالا

دانلود مقاله علمی با عنوان قاچاق کالا قاچاقچیان گمرک پلیس ناجا فعالیت های تجاری واردات کالا

در این بخش دانلود مقاله علمی با عنوان قاچاق کالا قاچاقچیان گمرک پلیس ناجا فعالیت های تجاری واردات کالا ارائه شده است. عکسی از مقاله در ادامه قابل مشاهده می باشد.



قاچاق، معضلی است که تمامی کشورهای جهان به نوعی گرفتار آن هستند، ولی شواهد نشان می دهد عمق در وسعت قاچاق در کشورهای کمتر توسعه یافته، بیشتر می باشد. به نحوی که در بعضی از این کشورها، قاچاق بخش قابل توجهی از فعالیت های اقتصادی جامعه را در بر می گیرد. در این بین می توان آثار و نشانه های وجود ریشه دار این معضل را در لایه های مختلف اقتصاد جمهوری اسلامی نیز مشاهده کرد. قاچاق دامنه وسیعی از فعالیتها را شامل می شود. قاچاق کالا اغلب با واژه های اقتصاد سیاه، اقتصادپنهان، اقتصاد زیرزمینی تعریف می شود، دامنه وسیعی از فعالیت های اقتصادی را چه در مرحله تولید وچه در مرحله توزیع و تجارت شامل می شود. اگر در این مباحث اشکال دارید بهتر است یک معلم خصوصی اقتصاد در کنار خودتان داشته باشید. در این وادی مدیریت انتظامی پلیس در راستای مبارزه با قاچاق کالا امری لازم و ضروری می باشد که در این مقاله قصد داریم با نکاهی به اهمیت بالای پلیس در پیشگیری از جرم قاچاق کالا ابعاد حقوقی موضوع را مورد مداقه و بررسی قرار دهیم.


برای دانلود مقاله علمی با عنوان قاچاق کالا قاچاقچیان گمرک پلیس ناجا فعالیت های تجاری واردات کالا بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 77 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود مقاله علمی با عنوان قاچاق کالا قاچاقچیان گمرک پلیس ناجا فعالیت های تجاری واردات کالا(حجم فایل: 780 کیلو بایت)
ارسال شده توسط دکتر بهنام اسدی(مشاهده پروفایل مدرس) تدریس حقوق مدنی و آیین دادرسی مدنی، حقوق تجارت، (تدریس دوره های آموزشی و سخنرانی دوره های آموزشی حقوقی ادارت و نهادهای خصوصی و دولتی)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image