ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس دانلود دانلود گرامر و قواعد زبان دانلود رایگان خلاصه جزوه آموزش زبان انگلیسی، تمرینات زمان present perfect

دانلود رایگان خلاصه جزوه آموزش زبان انگلیسی، تمرینات زمان present perfect

در این بخش جزوه عالی آموزش قواعد و گرامر زبان انگلیسی و دانلود رایگان خلاصه جزوه آموزش زبان انگلیسی، تمرینات زمان present perfect ارائه شده است. عکسی از جزوه و توضیحات تکمیلی در رابطه با آن را در ادامه می توانید مشاهده می کنید.



ساختارهای متفاوتی برای جمله در زبان های مختلف وجود دارد ساختارهای ساده ای برای جملات در زبان انگلیسی وجود دارد که به آنها tense ها گفته می شود. کلمه tense در زبان فارسی به اشتباه "زمان" ترجمه شده و به همین خاطر به این ساختارها در فارسی زمانهای جمله گفته می شود که نام دقیقی نیست و اغلب سبب گمراهی زبان آموزان می شود. اگر بخواهیم نام دقیق‌تری به این اشکال جمله بدهیم، ساختار عبارت بهتری برای آنهاست. در این فایل تمریناتی برای ساختار حال کامل یا present perfect آورده شده است. برای دانلود رایگان خلاصه جزوه آموزش زبان انگلیسی، تمرینات زمان present perfect که توسط یکی از بهترین مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی تهران و کل ایران ارائه شده است بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 298 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان خلاصه جزوه آموزش زبان انگلیسی، تمرینات زمان present perfect(حجم فایل: 41 کیلو بایت)
ارسال شده توسط دکتر محمدرضا یوسفی (رتبه 3 کنکور دکتری، آیلتس9) (نظرات دانشجویان در ویدئوها)(مشاهده پروفایل مدرس) تدریس تخصصی انگلیسی، مکالمه پیشرفته، آیلتس و تافل با 20 سال سابقه تدریس موفق (رتبه ۳ کنکور دکتری و استاد دانشگاه)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image