ارتباط مستقیم با 30619 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس دانلود دانلود گرامر و قواعد زبان دانلود رایگان خلاصه جزوه آموزش زبان انگلیسی، تمرینات ساختارها (tenses) در انگلیسی

دانلود رایگان خلاصه جزوه آموزش زبان انگلیسی، تمرینات ساختارها (tenses) در انگلیسی

در این بخش دانلود رایگان خلاصه جزوه آموزش زبان انگلیسی، تمرینات ساختارها (tenses) در انگلیسی ارائه شده است. توضیحاتی تکمیلی و عکسی از جزوه در ادامه ارائه شده است.



*** تمریناتی برای ساختارهای مختلف جمله در انگلیسی *** ساختارهای متفاوتی برای جمله در زبان های مختلف وجود دارد که در زبان انگلیسی به آنها tense ها گفته می شود. کلمه tense در زبان فارسی به اشتیاه "زمان" ترجمه شده و به همین خاطر به این ساختارها در فارسی زمانهای جمله گفته می شود که نام دقیقی نیست و بیشتر سبب گمراهی زبان آموزان می شود تا کمک به آنها. در این فایل تمریناتی برای این ساختارها آورده شده است. برای دانلود رایگان خلاصه جزوه آموزش زبان انگلیسی، تمرینات ساختارها (tenses) در انگلیسی  بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 277 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان خلاصه جزوه آموزش زبان انگلیسی، تمرینات ساختارها (tenses) در انگلیسی (حجم فایل: 40 کیلو بایت)
ارسال شده توسط دکتر محمدرضا یوسفی (رتبه 3 کنکور دکتری، آیلتس9) (نظرات دانشجویان در ویدئوها)(مشاهده پروفایل مدرس) تدریس تخصصی انگلیسی، مکالمه پیشرفته، آیلتس و تافل با 20 سال سابقه تدریس موفق (رتبه ۳ کنکور دکتری و استاد دانشگاه)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image