ارتباط مستقیم با 30622 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس دانلود دانلود نمونه سوالات امتحانی چهارم دبیرستان دانلود رایگان نمونه ای دیگر از سوالات شبیه سازی امتحانی فصل اول، دوم و سوم به زیست شناسی 3 با جواب

دانلود رایگان نمونه ای دیگر از سوالات شبیه سازی امتحانی فصل اول، دوم و سوم به زیست شناسی 3 با جواب

در این بخش دانلود رایگان نمونه ای دیگر از سوالات شبیه سازی امتحانی فصل اول، دوم و سوم به زیست شناسی دوازدهم با پاسخ تشریحی ارائه شده است. عکسی از این نمونه سوالات و توضیحات بیشتر در ادامه قابل مشاهده می باشد.



در این بخش دانلود رایگان و عام المنفعه شبیه سازی نمونه سوالات امتحانی خیلی عالی فصل اول، دوم و سوم مربوط به زیست شناسی دوازدهم با پاسخنامه تشریحی ارائه شده است. دانش آموزان گرامی بدانند که به منظور آمادگی در سر جلسه امتحان، یکی از روش های مؤثر و مستقیم پس از تسلط بر متن و مطالب کتاب درسی، آشنایی با نمونه سوالات امتحانی شبیه سازی شده و یا سوالات امتحانی سال های گذشته می باشد. اگر در این مباحث اشکال دارید بهتر است یک معلم خصوصی زیست شناسی خوب در کنار خودتان داشته باشید. بررسی این نمونه سوألات و پاسخ تشریحی آن ها می تواند جهت آمادگی برای امتحان زیست نوبت اول دی ماه سال دوازدهم شما دانش آموزان عزیز که تأثیر مستقیم در نتیجه نهایی کنکور هم دارد، بسیار مفید و کمک کننده باشد. به دانش آموزان گرامی توصیه می شود نمونه سوالات را با پاسخ شریحی آن چند بار با دقت تمام و به صورت مبسوط بررسی و ریز به ریز آن را با متن کتاب درسی مقایسه و مطالعه نمایند.


برای دانلود رایگان شبیه سازی نمونه سوالات امتحانی فصل اول، دوم و سوم مربوط به زیست شناسی دوازدهم با پاسخنامه تشریحی که توسط دکتر علیرضا مشرفی ارائه شده است، بر روی لینک زیر کلیک کنید:


آمار بازدید: 301 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان نمونه ای دیگر از سوالات شبیه سازی امتحانی فصل اول، دوم و سوم به زیست شناسی 3 با جواب (حجم فایل: 1035 کیلو بایت)
ارسال شده توسط 📌 دکتر عليرضا مشرفی (مدرس زیست‌ شناسی)(مشاهده پروفایل مدرس) تدریس تضمینی زیست‌شناسی کنکور - تدریس تضمینی زیست‌شناسی از پایه تا کنکور، تقویتی، تیزهوشان و المپیاد توسط مدرس مجرب و باسابقه دانشگاه و مدارس برتر با قیمت مناسب
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image