ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس دانلود دانلود سایر مطالب آموزشی زبان دانلود رایگان جزوه بسیار مفید آموزش زبان ایتالیایی - تمامی لغات کتاب ایتالیایی Nuovo Espresso 2

دانلود رایگان جزوه بسیار مفید آموزش زبان ایتالیایی - تمامی لغات کتاب ایتالیایی Nuovo Espresso 2

در این بخش دانلود رایگان جزوه بسیار مفید آموزش زبان ایتالیایی - تمامی لغات کتاب ایتالیایی Nuovo Espresso 2 ارائه شده است. در ادامه توضیحات بیشتری در رابطه با جزوه قابل مشاهده است.


ترجمه کتاب Nuovo Espresso به فارسی یک فرصت عالی برای علاقه‌مندان به یادگیری زبان ایتالیایی است. با استفاده از این کتاب، می‌توانید به طور جامع و سیستماتیک از زبان و فرهنگ ایتالیایی آشنا شوید و توانایی‌های زبانی خود را بهبود بخشید. ترجمه کتاب Nuovo Espresso در اختیار شما، به عنوان یک منبع غنی و گسترده برای یادگیری و تمرین زبان ایتالیایی، قرار می‌دهد. با مطالعه و تمرین مستمر از این کتاب، به راحتی می‌توانید تسلط کامل بر زبان ایتالیایی را به دست آورید و با خیال راحت با ایتالیایی‌زبانان در تعاملات روزمره و تجاری شرکت کنید. با ترجمه کتاب Nuovo Espresso، دنیای جذاب و دوست‌داشتنی زبان و فرهنگ ایتالیایی را در اختیار خواهید داشت و به عنوان یک یادگیرنده، تجربه‌ای شگفت‌انگیز خواهید داشت.


برای دانلود رایگان جزوه بسیار مفید آموزش زبان ایتالیایی - تمامی لغات کتاب ایتالیایی Nuovo Espresso 2 بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 277 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان جزوه بسیار مفید آموزش زبان ایتالیایی - تمامی لغات کتاب ایتالیایی Nuovo Espresso 2(حجم فایل: 708 کیلو بایت)
ارسال شده توسط رجبی (بیش از ۲۰ سال سابقه تدریس)(مشاهده پروفایل مدرس) تدریس آنلاین زبان ایتالیایی | دارای مدرک کارشناسی ارشد از ایتالیا | اقامت ایتالیا
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image