ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس دانلود دانلود جزوه درسی دبیرستان دانلود رایگان جزوه بسیار عالی و جذاب فصل اول فیزیک دوازدهم سینماتیک (حرکت شناسی)

دانلود رایگان جزوه بسیار عالی و جذاب فصل اول فیزیک دوازدهم سینماتیک (حرکت شناسی)

در این بخش دانلود رایگان جزوه بسیار عالی و جذاب فصل اول فیزیک دوازدهم سینماتیک (حرکت شناسی) ارائه شده است. این جزوه بسیار مفید می باشد و توضیحات تکمیلی در رابطه با آن در ادامه ارائه شده است.


با سلام خدمت تمامی دانش آموزان عزیز بنده دبیر رسمی فیزیک هستم و ۲۰ سال تدریس عاشقانه می کنم نتیجه ی بیست سال تدریس و تحقیقم در آموزش و پرورش و تدریس در مدارس مختلف و تلاش و تدریس بسیار در آزمون کنکور، این جزوه حاصل زحمات این سالهاست. در این جزوه علاوه بر درسنامه ی جامع و ریزبینانه براساس محتوای کتاب درسی و مباحث اضافه تر برای تکنیکهای کنکور، چه عملیاتی و چه محاسباتی از تستهای جامع از تمامی آزمونها از جمله قلمچی گزینه دو، ماز، سنجش و ... استفاده شده است. عکسی از جزوه در ادامه قابل مشاهده است.



و در پایان این جزوه یک دفترچه تست شامل تستهای سنگین تر موازی با درسنامه و بیشتر مبتنی بر تستهای کنکور میباشد که همه ی این سوالات دارای پاسخ تشریحی مکتوب بوده و در اختیار دانش آموزان قرار میگیرد تا دانش آموزان عزیز برای مهارت بیشتر تمرین و تکرار بیشتری نموده و انشاالله به یادگیری در سطوح بالاتری برسند. علی نژاد دبیر فیزیک - عکس دیگری از جزوه را در ادامه می توانید مشاهده نمائید.



برای دانلود رایگان جزوه بسیار عالی و جذاب فصل اول فیزیک دوازدهم سینماتیک (حرکت شناسی) که توسط یکی از بهترین مدرسین فیزیک تهران و کل ایران ارائه شده است بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 397 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان جزوه بسیار عالی و جذاب فصل اول فیزیک دوازدهم سینماتیک (حرکت شناسی)(حجم فایل: 11348 کیلو بایت)
ارسال شده توسط محمد(مشاهده پروفایل مدرس) معلم خصوصی و تدریس خصوصی فیزیک کنکور، تدریس به صورت خصوصی در منزل و گروهی
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image