ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
ایران مدرس دانلود سایر دانلودها دانلود جزوه درسی دانشگاهی طراحی و شبیه سازی بال هواپیما به همراه ریب و اسپار با در نظر گرفتن جنس کامپوزیت چند لایه گلس -اپاکسی

طراحی و شبیه سازی بال هواپیما به همراه ریب و اسپار با در نظر گرفتن جنس کامپوزیت چند لایه گلس -اپاکسی

در این پروژه، بال هواپیمای آزمایشی به همراه 3 ریب و 1 اسپار در نرم افزار سالیدورکس طراحی و سپس در نرم افزارآباکوس تحلیل شد. در این پروژه برای طراحی منحنی ریب و پوسته بال هواپیما جهت داشتن حالت آیرودینامیک ایده آل از سایت ناسا کمک گرفته شد. جنس های داده به قطعات بال، کامپوزیت گلس-اپاکسی 8 لایه با درصدهای حجمی متفاوت بود که در نهایت قسمتی از گزارش این تحلیل جهت مشاهده پیوست شده است.


عکسی از جزوه در ادامه ارائه شده است.



برای دانلود طراحی و شبیه سازی بال هواپیما به همراه ریب و اسپار با در نظر گرفتن جنس کامپوزیت چند لایه گلس -اپاکسی بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 215 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
طراحی و شبیه سازی بال هواپیما به همراه ریب و اسپار با در نظر گرفتن جنس کامپوزیت چند لایه گلس -اپاکسی(حجم فایل: 421 کیلو بایت)
ارسال شده توسط دکتر فرزاد مویدیان (دکتری تخصصی رشته مهندسی مکانیک با 20 سال سابقه)(مشاهده پروفایل مدرس) تدریس خصوصی در مقطع های کارشناسی ارشد و کارشناسی و همچنین تدریس تخصصی نرم افزارهای سالیدورکس (SOLIDWORKS) و آباکوس (ABAQUS) با بیش از 20 سال سابقه
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image