ارتباط مستقیم با 30621 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس دانلود کنکور دانلود تست کنکور تجربی دانلود رایگان آزمون گفتار 1 فصل 6 زیست دوازدهم (فتوسنتز) جهت آمادگی کنکور با پاسخ تشریحی.

دانلود رایگان آزمون گفتار 1 فصل 6 زیست دوازدهم (فتوسنتز) جهت آمادگی کنکور با پاسخ تشریحی.

در این بخش دانلود رایگان نمونه تست های آزمون گفتار 1 فصل 6 زیست دوازدهم (فتوسنتز) جهت آمادگی کنکور با پاسخ تشریحی توسط دکتر علیرضا مشرفی ارائه شده است. این جزوه بسیار مفید بوده و با مطالعه آن می توانید نکات زیادی را یاد بگیرید.


عکسی از جزوه در ادامه ارائه شده است.



برای دانلود رایگان تست آزمون گفتار 1 فصل 6 زیست دوازدهم (فتوسنتز) جهت آمادگی کنکور با پاسخ تشریحی بر روی لینک زیر کلیک کنید. استفاده از این جزوات که توسط بهترین مدرسین زیست شناسی کنکور و متوسطه در همین سایت ایران مدرس ارائه شده است برای یادگیری بهتر درس و کسب درصد بالا در زیست کنکور بسیار مفید است. در همین سایت ایران مدرس جزوه های بسیار خوب دیگر و همچنین اساتید بسیار خوبی که در زمینه زیست شناسی و تدریس زیست فعال هستند حضور دارند.


آمار بازدید: 814 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان آزمون گفتار 1 فصل 6 زیست دوازدهم (فتوسنتز) جهت آمادگی کنکور با پاسخ تشریحی.(حجم فایل: 4267 کیلو بایت)
ارسال شده توسط 📌 دکتر عليرضا مشرفی (مدرس زیست‌ شناسی)(مشاهده پروفایل مدرس) تدریس تضمینی زیست‌شناسی کنکور - تدریس تضمینی زیست‌شناسی از پایه تا کنکور، تقویتی، تیزهوشان و المپیاد توسط مدرس مجرب و باسابقه دانشگاه و مدارس برتر با قیمت مناسب
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image