ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس دانلود دانلود جزوه درسی دبیرستان دانلود رایگان جزوه آموزش بسیار مفید زیست دهم - لیزوزوم

دانلود رایگان جزوه آموزش بسیار مفید زیست دهم - لیزوزوم

در این بخش دانلود رایگان جزوه آموزش بسیار مفید زیست دهم - لیزوزوم ارائه شده است. لیزوزوم ها از اندامکهای بسیار مهم داخل سلول هستند که نقس مهمی در گوارش درون سلولی و دفاع سلولی در مقابل میکروبها دارند. در ادامه توضیحات بیشتری در رابطه با جزوه ارائه می گردد.


با یادگیری وظایف و محتویات لیزوزوم می توان با عملکرد تخصصی بسیاری از سلولها از جمله گلبولهای سفید بیگانه خوار آشنا شد. این اسلاید با آموزش مطالب جامع در مورد لیزوزوم به درک عمیق مفاهیم زیست شناسی دهم به شما بسیار کمک خواهد کرد. در ادامه در رابطه با لیزوزوم توضیحاتی ارائه می گردد. همانطور که در صفحه لیزوزوم ویکی پدیا ذکر شده است، لیزوزوم در واقع مجموعه‌ای از تجزیه‌کنندگان درون سلول (یاخته) است که وظیفه خارج کردن مواد بیماری‌زا و میکروب‌ها را از درون سلول دارد. لیزوزوم کیسه‌ای است غشایی که دارای آنزیم‌های تجزیه‌کننده است. اگر در این مباحث اشکال دارید از معلم های خصوصی زیست شناسی کمک بگیرید. کافنده‌تن‌ها دارای آنزیم‌هایی گوارشی گوناگون به‌ویژه آنزیم‌های هیدرولیتیک "هیدرولیز" هستند. لیزوزوم کیسه‌ای آنزیم‌های گوناگونی دارد. این آنزیم‌ها برای هضم مولکول‌های بزرگ به کار می‌روند. بیش از ۶۰ آنزیم در لیزوزوم وجود دارد (مانند پروتئازها، نوکلئازها و فسفولیپازها). در پایین عکسی از جزوه را می توانید مشاهده نمائید.



برای دانلود رایگان جزوه آموزش بسیار مفید زیست دهم - لیزوزوم بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 334 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان جزوه آموزش بسیار مفید زیست دهم - لیزوزوم(حجم فایل: 421 کیلو بایت)
ارسال شده توسط دکتر مهدی خوبدل (مدرس برتر زیست شناسی با 18 سال سابقه تدریس)(مشاهده پروفایل مدرس) تدریس خصوصی، تضمینی و مفهومی*زیست شناسی* دبیرستان و کنکور، تیزهوشان و المپیاد در تهران و آنلاین در کل کشور و خارج- دوره فشرده با تضمین قبولی ویژه امتحان نهای زیست شناسی دهم
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image